marți, 28 iunie 2011

Probleme de logică - două pe săptămână.

 Problema 42.  
       
       Am fost ieri la măcelarie şi m-a uimit persoana care m-a servit. Cred că avea doi metri înălţime şi purta probabil mărimea 47 la pantofi. În timp ce mă servea, am intrat în vorbă cu el şi mi-a spus că joacă de 5 ani baschet în echipa de amatori, în timpul liber, că are nevastă şi doi băieţi. La cămăşi poartă XXXL şi nu are nevoie de scaun să schimbe vreun bec în casă... Şi uite aşa, una peste alta, el cântarea... 
Aştept răspunsurile voastre, în urma descrierii de mai sus. 

Mult succes! 

6 comentarii:

  1. ...carnea pe care urmai sa o cumperi de la el :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...2 m inaltime,47 la picior,1 sotie,2 prunci....cred ca este vorba de ceafa de porc

    RăspundețiȘtergere
  3. El cantarea carnea pe care i-o cerusesi.

    RăspundețiȘtergere
  4. cam 140 de kg... de carne pe zi (daca avea asa de multi clienti) :))

    nikisor

    RăspundețiȘtergere
  5. EL CANTAREA CARNEA COMANDATA DE TINE. AI INCERCAT SA NE PACALESTI, NU?

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar, am incercat sa va atrag in plasa, dar se pare ca nu am reusit. Raspunsuri corecte la toata lumea.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere