luni, 24 septembrie 2012

Monoverb 263.

Tema : " EXPLOZIVĂ. "
Soluţia : ( 3 - 8 ) 








Mult succes!

21 de comentarii:

  1. DINAMITA (DIN A MITA)
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  2. DINAMITĂ
    Nu-i prea greu. Începutul DIN A şi titlul EXPLOZIV te duc direct la soluţie. Abia după aia se simte ŞPERŢUL.
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr n-a fost prea greu, dar iniţial eu când mă uitam la ea o vedeam ca u multitudine de A-uri. Doar cu ochii întredeschişi realizam de fapt ce este.
      :))

      Ștergere
  3. DINAMITĂ. Dacă vrei să le spui cu grad înalt... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Dane, iniţial am gândit că dacă o las cum era la început, va rămâne fără dezlegători. Ulterior, am schimbat tema, dar am uitat să scot gradul de dificultate.
      :))

      Ștergere
  4. DIN-A-MITĂ=DINAMITĂ
    Lică MĂDĂRAS
    ****

    RăspundețiȘtergere
  5. DINAMITA.
    ITI CAM FUG OCHII PE EA, DAR E INTERESANTA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta spuneam şi eu într-un comentariu anterior.
      Mă bucur că o găseşti interesantă, SyroL!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru vizită, Marius!
      Te mai aştept şi cu alte ocazii şi cu alte comentarii, indiferent de natura lor.

      Ștergere
  7. Din - A - Mită = Dinamită.
    Încă una foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lui Radu toate problemele i se par foarte tari. Nu e chiar asa...
      Marius D., Cluj

      Ștergere
    2. Marius, nu pot fi în totalutate de acord cu tine, pentru că trebuie să ţin cont şi de părerea dezlegătorului.
      Nu zic că nu-ţi dau dreptate, dar dacă lui aşa i se par problemele, eu cu ce sunt de vină?
      Sunt sigur că o să-ţi răspundă şi el la mesaj, dar până atunci mă văd eu nevoit să o fac.
      Mulţumesc pentru înţelegere!

      Ștergere
    3. Domnule Marius D., din tot respectul pentru d-l Claudiu si pentru munca sa nu voi intra în polemică cu dvs. O să motivez doar de ce vin cu aceste comentarii la unele din jocurile găsite pe blogul de faţă. Sunt dezlegători mai avansaţi şi alţii mai nepricepuţi. Eu fac parte din cea de a doua categorie. În momentul în care creşte timpul dezlegării dar până la urmă o reuşesc, atunci vin cu argumente de genul folosit de mine. Dacă o dezleg foarte repede, mă limitez doar la a posta soluţia.
      Iată de ce unele mi se par tari şi poate că nu sunt, iar altele mi se par normale şi poate că nu sunt.
      E doar o părere.

      Ștergere
  8. Toate răspunsurile sunt corecte.
    Vă mulţumesc tuturor pentru participare şi pentru postări.
    Sper să nu fi creat divergenţe între dezlegători, cu problemele mele.
    Felicitări la unison!

    RăspundețiȘtergere