vineri, 9 noiembrie 2012

Colaborări... Viorel LUPEA.















Mult succes!

11 comentarii:

  1. INS UMAN PARE - in suma n par e
    Nu e ligamentata complet daca asta e solutia. PARE e complet rupt de restul expresiei, nefiind legat prin nicio litera de cuvantul precedent.
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu că nu e perfect ligamentată. I-am dat drumul pentru că am primit destul de multe materiale de la colaboratorul Viorel LUPEA, și nu vreau ca să pară că sunt prea rigid cu anumiți colaboratori, iar cu alții destul de flexibil.

      Ștergere
    2. Ar trebui sa primeze valoarea, nu relatiile de prietenie etc. cu unii colaboratori. Sa apara ce-i mai bun, indiferent de autor. Parerea mea!
      Cu toata stima,
      Miki

      Ștergere
    3. Așa este, dar nu am zis nimic despre nicio relație de prietenie. De fapt, mă consider prietenul tuturor, dar asta nu înseamnă că-i bag doar de dragul acestei prietenii.
      Sunt de acord că, mereu trebuie să aibă întâietate tot ceea ce e de valoare, dar de multe ori, din lipsă de probleme, sau de colaboratori, sau de inspirație, dau drumul la tot ceea ce am pregătit.
      Sper să se înțeleagă că, nu iau partea nimănui, dar nici nu încerc să dezavantajez pe vreunul dintre colaboratori.

      Ștergere
  2. Iar literă din alt alfabet?
    Pe asta o ştiam şi eu ca fiind SIGMA, dar nu-mi dă nimic la dezlegare...
    Aşa încât, zic PAS!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să înțeleg că ai făcut liceul la profilul ”UMAN”?
      Cei care au dat răspunsul, l-au făcut ca și mine, la profil ”REAL”, nu?
      :)))

      Ștergere
    2. Exact, am început la liceul de muzică şi am terminat pe acelaşi profil (uman) la alt liceu.
      E bine să specifici la fiecare problemă: profil real, profil uman sau mixt... asta ca să nu ne mai batem capul (eu şi alţii ca mine) cu formule de care n-am auzit. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Ștergere
  3. IN SUMA N PAR E= INS UMAN PARE.
    CAM ALAMBICATA ASTA,NU?

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri puține, dar corecte.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere