miercuri, 15 mai 2013

Colaborări... Emil DAMIAN.


Mult succes!

8 comentarii:

  1. petrică aidimireanu..

    .să ne trăiască, întru mulți ani

    fericiți, cu sănătate și multe împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  2. PETRICA AIDIMIREANU

    Toate cele bune!
    La multi ani blogului si maestrului Aidimireanu!

    RăspundețiȘtergere
  3. P. HRISTODULO

    PETRICA AIDIMIREANU

    F. frumos si la obiect! - felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos se pot împleti cuvintele, pentru a parcurge succint douăzeci de ani din viaţa unui om.
    Diamant mă surprinde câte ştie despre mine, dar povestea cu 5.000 de careuri cred că a ajutat la metrică. Nu am o evidenţă strictă a creaţiilor mele, atât pot spune că am depăşit de mult 10.000 de JOCURI (careuri, integrame etc.) dar, sincer, nu cred să fi atins cinci mii de careuri...
    Oricum, sunt copleşit de frumuseţea creaţiei...
    Mulţumesc, Emil Damian!

    RăspundețiȘtergere
  5. PETRICĂ AIDIMIREANU.
    LA MULȚI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  6. PETRICĂ AIDIMIREANU.
    Din nou felicitări și la mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri corecte și felicitări pe măsura evenimentului.
    Vă mulțumesc eu, în numele sărbătoritului!
    :)))

    RăspundețiȘtergere