joi, 11 iulie 2013

Colaborări... Claudia POPA.


Mult succes!

14 comentarii:

  1. DALAI LAMA + LUP + IN => LAMPA LUI ALADIN.
    GRUPUL ~LAM~ NU ESTE ANAGRAMAT.

    RăspundețiȘtergere
  2. p. hristodulo

    DALAI LAMA + LUP + IN = LAMPA LUI ALADIN
    F. frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. LAMPA LUI ALADIN (DALAI LAMA; LUP; IN)
    doar ca sunt doua grupuri din 3 litere (LAM, respectiv ALA) neanagramate.
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  4. LAMPA LUI ALADIN (DALAI LAMA+LUP+IN)

    RăspundețiȘtergere
  5. DALAI LAMA + LUP + IN = LAMPA LUI ALADIN.
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. LAMPA LUI ALADIN
    (DALAI LAMA + LUP + IN).
    Grupurile ALA și LAM sunt neanagramate. În plus IN nu intră în combinație cu nimic. Este așezat la urmă și atât....

    RăspundețiȘtergere
  7. LAMPA LUI ALADIN
    /DALAI LAMA-LUP-IN/

    RăspundețiȘtergere
  8. Materialul trimis conținea :INDIA + LUPĂ + MAL + LA. Claudiu, deoarece era dificil să reprezinte MAL, a ales : Dalai Lama + lup + in. Pentru alte materiale mă voi gândi serios și la imagini, pentru a-i ușura munca prietenului meu, mai ales că știu cât este de ocupat. Doina - Claudia Popa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Claudia pentru înțelegere!
      Oricum, îmi pun eu cenușa în cap pentru reprezentare, dar intervenția ta e benefică.
      :)))

      Ștergere
  9. Într-adevăr, au fost dezlegători care au apreciat frumusețea problemei, dar au fost și dezlegători care au urmărit neanagramarea unor grupuri de câte 3 litere.
    Claudia mi-a trimis altfel jocul (exact cum a amintit un pic mai sus), iar eu am schimbat din mers, chiar dacă știam de existența acelor grupuri.
    Mea culpa!
    Oricum, vă mulțumesc tuturor pentru participare la joc!

    P.S. E posibil să se mai repete astfel de situații, tocmai din cauza timpului limitat de lucru.

    RăspundețiȘtergere
  10. Noi, colegii și prietenii tăi, te cunoaștem FOARTE BINE.
    Nimeni nu a comentat - după cum ai observat- știind cine ești și ce poți realiza în rebus de atâția ani și ani. Consider că ai scris cele de mai sus pentru persoanele din afara grupului nostru, care nu au înțeles că tocmai pentru farmecul dezlegării ai procedat astfel.Doina - Claudia Popa

    RăspundețiȘtergere