vineri, 8 noiembrie 2013

Meta-biverb 1.

Mult succes!

13 comentarii:

  1. MIC+CIFRU+NEA=MIHAI FRUNZA La multi ani! Gh. Bondis

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani, sănătate şi toate cele bune

    B. VLAD

    RăspundețiȘtergere
  3. MIHAI FRUNZĂ (MIc + cIFRU + NeA)

    RăspundețiȘtergere
  4. mihai frunză...sănătate maximă și...LA MULȚI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  5. P. HRISTODULO

    MIC + CIFRU + NEA = MIHAI FRUNZA

    RăspundețiȘtergere
  6. MI(C)+(C)IFRU+N(E)A = MIHAI FRUNZA
    Ioan FELECAN

    RăspundețiȘtergere
  7. MIC + CIFRU + NEA - (C, C, E) + (H, A, Z)= MIHAI FRUNZĂ.
    La mulţi ani!
    Acum am înţeles de ce ai spus "plin de umor". Ai scos în evidenţă "haz"
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. MIHAI FRUNZĂ.
    (MIC + CIFRU + NEA).
    Frumos că vă gândiţi şi la prieteni. La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. MIHAI FRUNZĂ
    ( MIC + CIFRU + NEA )
    Un MIC cu...CIDRU ar ,,merge", atunci când este NEA la munte!?
    La mulţi ani!
    Din motive obiective, nu am putut să felicit pe niciun sărbătorit al zilei de 8 noiembrie.

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  10. MIC+CIFRU+NEA --> MIHAI FRUNZA.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vă muţumesc tuturor pentru răspunsuri şi pentru urările adresate sărbătoritului!
    După ce am citit comentariul lui SYROL, am văzut că, într-adevăr, a reieşit un alt cuvânt, din literele schimbate, unul "plin de umor".

    RăspundețiȘtergere