luni, 24 februarie 2014

Colaborări... Simona FLOREA.

Mult succes!

15 comentarii:

  1. M-A-NDRĂGIT ANA - MÂNDRĂ GITANĂ
    Miştoacă, mo!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-A-NDRĂGIT ANA (MÂNDRĂ GITANĂ)

    RăspundețiȘtergere
  3. S-ar potrivi soluţia M-A-NDRĂGIT ANA (MÂNDRĂ GITANĂ). Asta să fie oare?
    Asa mi-a sugerat imaginea!

    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Etnia am observat-o,dar n-am prins firul. O să mă mai gândesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă luai etnia şi o mutai puţin spre Spania, ieşea GITANĂ.
      :)))

      Ștergere
  5. M-A-NDRĂGIT ANA = mândră gitană
    E mândră într-adevăr, aşa gătită!

    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  6. MANDRA GITANA ; M-A-NDRAGIT ANA

    RăspundețiȘtergere
  7. M-A-NDRAGIT ANA
    MANDRA GITANA
    E oare suficient de mandra?

    RăspundețiȘtergere
  8. M-A-NDRĂGIT ANA.
    (MÂNDRĂ GITANĂ).
    Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  9. Seamănă cu Magda Ciumac! E o dansatoare spaniolă sau o romă autohtonă? Chiar nu-mi iese nimic, sunt curios care e soluţia.

    Vâlceanu'

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsul era:
    MÂNDRĂ GITANĂ = M-A-NDRĂGIT ANA.
    Aproape toate răspunsurile sunt corecte.
    Vă mulţumesc tuturor pentru timpul acordat!

    RăspundețiȘtergere