luni, 1 octombrie 2012

Colaborări... Petrică AIDIMIREANU.

















Mult succes!

13 comentarii:

  1. Petre Hristodulo

    TIGANCUSA - G + T = INCATUSAT

    RăspundețiȘtergere
  2. ÎNCĂTUȘAT (ȚIGĂNCUȘĂ)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  3. ÎNCĂTUŞAT (ŢIGĂNCUŞĂ) - Remarc totuşi, că 33,33% dintre litere (respectiv USA) nu-s anagramate... Altfel, e bine şi la vară cald, sănătate, Petrică, hahaha!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mod sigur, autorul o să citească , şi eventual o să dea şi răspuns.
      Eu unul, prin căpoşenia-mi proprie, nu aş mai vrea să rămânem după vechile reguli. Poate inventăm noi altele, sau poate chiar renunţăm de tot la ele.
      Hahahaha...

      Ștergere
    2. N-am fost niciodată de acord cu această regulă la cuvinte mai lungi de opt litere. Am discutat acest lucru şi cu răposatul Adrian Mitu, care mi-a dat dreptate şi mi-a spus că a fost impusă, într-adevăr, pentru concursurile din cadrul întâlnirilor rebusiste, constituind ulterior un criteriu (nu neapărat obligatoriu) de triere a avalanşelor de minore care asaltau redacţia Rebus. Putem foarte bine să introducem şi noi reguli care să le îngroape pe cele vechi. Ce-ai zice, Ştefane, dacă eu am considerat că Ă-ul este o cu totul altă literă decât A?... Nu că aş vrea să mă scuz, dar în enigmistică soluţia nu poate face abstracţie de la diacritice...

      Ștergere
  4. ȚI(G)ĂNCUȘĂ=ÎNCĂ(T)UȘAT
    Lică MĂDĂRAS
    ****

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Ba, chiar ai de comentat!
      Că o să mă iau de tine, ca nu mi-ai spus nici măcar "mulţumesc pentru publicare".
      :))))))))

      Ștergere
  6. Răspunsuri corecte, pe linie.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere