marți, 30 octombrie 2012

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona. ”











Mult succes!

26 de comentarii:

  1. ÎN TREN E GRIGORAȘ (ÎNTRE-NEGRI-G-ORAȘ)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  2. ÎN TREN E GRIGORAŞ (între-negri-g-oraş)

    RăspundețiȘtergere
  3. ÎN TREN E GRIGORAŞ (intre negri g oras)
    Foarte frumoasa problema si ligamentata fara cusur! In loc de oraş se putea reprezenta on O RAS, adica taiat, si atunci era o problema exclusiv literală.
    Cu stima,
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect, Marius!
      Chiar așa mi-a fost trimisă inițial, dar am luat o hotărâre (cu de la mine putere) să o ușurez nițel. Rezultatul? Mult peste așteptări, mai precis 15 dezlegători, ceea ce nu-i puțin, nu?
      În orice caz, ligamentarea e mai tare ca betonul.
      Mulțumesc pentru aprecieri!În mod sigur vor ajunge și la Simona.

      Ștergere
  4. Intre negri G, oras
    In tren e Grigoras

    RăspundețiȘtergere
  5. IN TREN E GRIGORAS. SILVIU.

    RăspundețiȘtergere
  6. IN TREN E GRIGORAS.
    MI-A PLACUT PROBLEMA FOARTE MULT,MAI ALES CA N-AM MAI AVUT NEVOIE DE AJUTOR CA SA O DEZLEG.
    FOARTE FAINĂ! FELICITARI AUTOAREI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur, SyroL!
      Îmi pare bine că o feliciți pe autoare, pentru că merită. Data viitoare, spre să mă feliciți și pe mine, pentru ”încotrujbarea” lor, da?
      Glumesc!
      Mulțumesc eu, în numele Simonei!

      Ștergere
  7. ÎNTRE-NEGRI-G-ORAŞ
    ÎN TREN E GRIGORAŞ
    După ratarea de săptămâna trecută, această problemă am rezolvat-o la prima vedere.
    Deci ştie şi de astea Simona...
    Bravo ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știe, deci e umană, da?
      Și așa, mulți credeau că e un robot de sos jocuri enigmistice pe bandă. Și de alea bune, evident!
      Mulțumesc în numele Simonei, pentru aprecieri!

      Ștergere
  8. In tren e Grigoras
    intre negri g oras
    E o problema placuta, pentru care nu trebuie sa muncesti cu hei-rup-ul (mie asa mi se intampla la problemele Simonei, recunosc). Si Simona, si problema par mai "pamantene" azi...
    Cu toata stima,
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Așa este, Claudia!
      Uite bine, câte aprecieri a primit, și câte v-a mai primi și de acum înainte.
      Mă bucur că ți-a stârnit interesul!

      Ștergere
  10. în tren e Grigoraş
    (între negri g oraş)

    RăspundețiȘtergere
  11. In tren e Grigoras - intre negri g oras
    Ce ingenios potriveste literele Simona! La fiecare problema a ei simt nevoia sa reinnoiesc gandurile mele admirative pentru mestesugul ei de a jongla cu literele.
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are o măiestrie aparte, și cuvintele la îndemână.
      Sunt de acord cu reînnoirea cuvintelor admirative, pentru că și eu o fac.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  12. INTRE NEGRI G ORAS
    IN TREN E GRIGORAS
    Foarte simpatica! Am observat ca tot (sau aproape tot) ce compune Simona are o tenta mai mult sau mai putin accentuata de umor. Merita felicitari!
    Leon

    RăspundețiȘtergere
  13. Între negri g oraș = În tren e Grigoraș.
    Foarte frumoasă problemă!
    Vă felicit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut, Radu!
      Se vede că știi să apreciezi lucrurile la adevărata lor valoare.
      Muțumesc, de două ori!

      Ștergere
  14. In tren e Grigoras
    Iar o problema frumoasa a Simonei, mai accesibila decat cele "incuietoare" cu care m-am obisnuit. Nu v-am scris demult, cu toate ca va urmaresc blogul.
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Sandu!
      A fost mai accesibilă, pentru că am ajutat-o eu un picuț. Am dat un răspuns mai sus.
      Mă bucur că îmi urmărești blogul, ceea ce pentru mine nu înseamnă decât, o mare ONOARE.
      Te mai aștept și cu alte răspunsuri. Până atunci, mulțumesc pentru aprecieri!

      Ștergere
  15. Vă aduc tuturor mulțumiri, pentru participarea la acest joc, și vă aștept și cu alte ocazii.
    Răspunsurile au fost corecte, deci FELICITĂRI!
    Le meritați din plin!

    RăspundețiȘtergere