joi, 14 februarie 2013

Colaborări... Dan ȘTIREANU.


















Mult succes!

16 comentarii:

  1. BECALI TE RADE
    (B-E-CA-LITERA-DE)
    Până când va mai avea cu ce...
    E.D.

    RăspundețiȘtergere
  2. BECALI TE RADE (B-E-CA-LITERA-DE)
    Excelenta! Felicitari sincere!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am avut aceeași reacție, atunci când am primit-o.
      Mulțumiri!

      Ștergere
  3. BECALI TE RADE
    BE CA LITERA DE
    Mi-a placut foarte mult! La fel si colegilor mei stelisti, si nu numai!
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, o problemă plăcută.
      Mă bucur că a avut atâția simpatizanți!

      Ștergere
  4. BE-CA-LITERA-DE
    BECALI TE RADE
    Ia uite ce problemă frumoasă! Cum să nu apreciezi aşa ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, Petrică!
      Exact cum spuneai și tu, pe blogul tău, într-un comentariu adresat unui dezlegător, e o problemă comparabilă ca valoare cu oricare dintre problemele Simonei.

      Ștergere
  5. BECALI TE RADE
    BE CA LITERA DE
    Excelenta, felicitari autorului!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  6. BECALI TE RADE
    b-e-ca-litera-de
    Foarte ingenioasa, exact pe placul meu!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Ovi!
      Și nu cred că este numai pe placul tău, daca mă uit la câți dezlegători au avut cuvinte de laudă pentru problema prezentată.

      Ștergere
  7. BECALI TE RADE (BE-CA-LITERA-DE)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate răspunsurile au fost corecte.
    Felicitări și mulțumiri, în numele autorului!
    Sunt sigur că va avea ceva de adăugat și acesta din urmă, după ce vă va citi comentariile.

    RăspundețiȘtergere
  9. dragilor, sunt profund măgulit și impresionar de reacții, deși dacă măgândesc că primele enigme le-am publict prin anii 60..., am ceva experiență la activ.oricum, sincere mulțumiri tuturor!

    nelu roman - sibiu

    RăspundețiȘtergere