marți, 26 februarie 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

”Dacă e marți, e Simona.”





















Clic pe imagine pentru o rezoluție mai bună.
Actualizare: Am dat o ”altă formă” literelor A, pentru a vă da (încă) un indiciu valoros, spre o dezlegare corectă.
Mult succes!

37 de comentarii:

  1. La prima vedere n-am observat niciun "detaliu" deosebit. Totusi, am depistat (nu chiar cu lupa, dar foarte greu) ca A-urile din cuvantul ANAGRAMA au niste mici dintisori sau zimtisori. Oare la aspectul asta se cere atentie marita?
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să recunosc, Doru, că după ce ți-am citit comentariul și ți-am dat și răspuns la el, am luat horărârea să schimb ceva la problemă. Într-adevăr, nu se vedeau decât niște ”zimți”, la fiecare A, ceea ce nu era suficient. Rezultatul? Se vede de la sine. O sumedenie de răspunsuri, fiecare cu aprecieri care mai de care mai frumoase.

      Ștergere
  2. Ha-ha-ha! Ce problema nostima! Si ce inspirat prezentata! Nu intamplator ati pus chipul Lucretiei Ciobanu pe coperta. Solutia: A MINŢIT LUCREŢIA (AM-IN-TITLU-CREŢI-A) . Mi-am dat seama ca Lucretia e cuvantul din 8 litere, iar MITOMANIA mi-a dat de inteles ca e... o mincinoasa la mijloc! A creti nu se prea vad, probabil ca trebuiau reprezentati mai clar, dar problema e tare hazlie,, m-am binedispus pentru ziua de azi. Felicitari sincere pentru amandoi, le meritati din plin!
    HA-ha-ha!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Edip, de la bun început am luat hotărârea de a da o mână de ajutor cu poza Lucreției Ciobanu. Ceea ce a și funcționat.
      Mulțumiri, sincere, din partea amândurora!

      Ștergere
  3. A MINŢIT LUCREŢIA - AM IN TITLU CRETI A
    Marturisesc ca am citit comentariul dezlegatorului si raspunsul dv. Dialogul dv. m-a ajutat, cred ca nu-i observam pe acei A creti. Problema in sine mi se pare foarte ingenioasa - doar e compusa de Simona, nu? - iar prezentarea cat se poate de inspirata, cu solista Lucretia Ciobanu in medalion. Solutia e foarte hazlie.
    Felicitari voua, oameni talentati ce sunteti!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soluție hazlie, problemă ligamentată, iar la aceste două aspecte am încercat să contribui și eu cu o realizare pe măsură. Se pare că mi-a reușit.
      Mulțumiri, Miki!

      Ștergere
  4. A MINŢIT LUCREŢIA!
    (AM-ÎN-TITLU-CREŢI-A)
    Titlul problemei,titlul cărţii şi fotografia Lucreţiei Ciobanu sunt perfect sincronizate!,,Lipseşte''doar melodia,,Pleacă oile la munte''.
    Felicitări,în egală măsură,autoarei şi ilustratorului!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha...
      Îmi trecuse la un moment dat să pun ca titlu, unul dintre cântecele Lucreției Ciobanu. Nu știu dacă ar fi fost dificil de dezlegat. Poate doar de ”încotrujbat”.
      Mulțumirile vin în egașă măsură, de la amândoi!

      Ștergere
  5. De la E FOARTE POPULARĂ, cum am gândit eu iniţial, la AM-ÎN-TITLU-CREŢI-A, după ce am mărit imaginea, e o diferenţă ca de la cer la pământ.
    m-A MINŢIT LUCREŢIA cu anagrama!
    Mintea "creaţă" a Simonei...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...e-o cale-atât de lungă...
      :)))
      Da Petrică, să știi că a gândit-o cum nu se poate mai bine. Dar, tu știi cam cum ticluiește Simona problemele, pentru că ești și tu cam în aceeași postură cu a mea.
      :)))))

      Ștergere
  6. Am gasit: A MINTIT LUCRETIA (am-in-titlu-creti-a)!
    Ce simpatica! Si ce prezentare sugestiva! Felicitari... la patrat!
    Aurel
    P.S. Multumesc pentru raspunsul prompt, care mi-a inlesnit rezolvarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt conștient că răspunsul meu pentru Doru, a fost de mare ajutor până am mai schimbat ceva la copertă.
      Mulțumirile, nu au cum să vină altfel, decât ”la pătrat”!

      Ștergere
  7. culmea e că, alături de felicitări, am descoperit o ANAGRAMĂ tematică: O LECUII BANCRUTA (lucreția ciobanu)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrablistul... tot scrablist rămâne.
      :)))
      Mulțumesc, de două ori!

      Ștergere
  8. Atunci, dacă A îs creţi s-ar putea să ne "furişăm" spre doamna Lucreţia. GHG

    RăspundețiȘtergere
  9. VAZUSEM INITIAL CA AI NISTE A ZIMTATI.ACUM SUNT CARLIONTATI. AUTOMAT SI DEZLEGAREA DEVINE MAI ACCESIBILA.
    AM IN TITLU CRETI A= A MINTIT LUCRETIA.
    SE PARE CA AI TINUT CU TOT DINADINSUL SA FIE DEZLEGATA PENTRU CA VAD SI POZA LUCRETIEI CIOBANU.
    NU-MI RAMANE DECAT SA VA FELICIT,PENTRU CA IMPREUNA ATI COMPUS O PROBLEMA DE UN FARMEC APARTE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, SyroL! Am răspuns și mai sus, cum am luat hotărârea de a interveni cu schimbări. Adevărul este că, imaginea nu se mărea la rezoluția normală (cea de construcție), motiv pentru care, din mers, am făcut ceea ce s-a văzut mai târziu.
      Mulțumesc atât pentru mine, cât și în numele Simonei!

      Ștergere
  10. A MINTIT LUCRETIA
    am -in -titlu -creti -a
    Este o problema amuzanta, fara cusur la ligamentare , cu o prezentare ireprosabila, de nota 10! Va felicit!
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În cazul ăsta, ne considerăm ”PREMIANȚI”.
      Glumesc, desigur, dar trebuie să fiu de acord cu remarcele făcute pe marginea problemei.
      Mulțumiri, sincere, din partea amândurora!

      Ștergere
  11. Acum e clar: literele A sunt creţe, solutia e A MINŢIT LUCREŢIA (AM ÎN TITLU CREŢI A - ar zice Simona, "autoarea cartii").
    Foarte nostime prezentarea si conceperea problemei.
    Sunteti amandoi niste hâtri! Felicitari!
    Vâlceanu'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce mai pot adăuga? Mai nimic!
      În orice caz, mulțumiri la pătrat, pentru cuvintele frumoase!

      Ștergere
  12. A MINŢIT LUCREŢIA (AM-ÎN-TITLU-CREŢI-A)
    E adevărat că personajul se numeşte LUCREŢIA CIOBANU, dar nu pot crede că a fost lipsită de sinceritate.
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu are nicio legătură Lucreția Ciobanu, cu mitomana Lucreția (una oarecare). Distinsa interpretă a intrat pe coperta literară, doar pentru a da o mână de ajutor.
      Sper că, dacă vede vreodată acest joc, să nu considere că e o ofensă adusă la adresa dumneaei.
      :))

      Ștergere
  13. Simona tot Simona... iar dvs. tot dvs.... Adica o pereche ghidusa si talentata. A MINTIT LUCRETIA (am-in-titlu-creti-a). Felicitari, mi se pare o problema valoroasa!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plăcut cum am fost catalogați, Ovi! O pereche ghidușă.
      Mă bucur enorm de mult, faptul că a fost o problemă pe placul tuturor. Și da, într-adevăr este o problemă valoroasă.

      Ștergere
  14. Cu ajutorul dat ieri, cu imbunatatirile de azi, problema devine mult mai abordabila: A MINŢIT LUCREŢIA (AM ÎN TITLU CREŢI A).
    Felicitarile mele se indreapta atat catre autoare cat si spre cel care a muncit la imagine. Se vede ca lucrati bine impreuna!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a mai spus, Doru!
      Sincer, marile merite i se cuvin Simonei, că scoate niște probleme demențiale. Mie îmi revine sarcina de a pune pe pagină (și de multe ori e destul de greu), ceea ce intentează ea literal.
      Mulțumirile vin din partea amândurora!

      Ștergere
  15. A MINȚIT LUCREȚIA (AM - ÎN - TITLU - CREȚI -A)

    RăspundețiȘtergere
  16. A mințit Lucreția (Am în titlu creți A).
    Încântătoare problemă! Felicitări Simona, felicitări Claudiu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur, Radu, că ți-a plăcut problema Simonei. Evident, după felicitările adresate, se pare că ți-a plăcut și prezentarea ei.
      Mulțumesc atât pentru mine, cât și pentru Simona!

      Ștergere
  17. A mintit Lucretia (am-in-titlu-creti-a)
    Problema amuzanta, corecta, care merita felicitari la patrat, adresate celor doi "artizani" ai ei.
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Amethist, problema are și ligamentare, și este și amuzantă. Nu-mi rămâne decât să-ți mulțumesc pentru cuvintle frumoase!
      Mulțumirile, evident că vin de la ambii artizani, nu numai de la respondent.
      :))

      Ștergere
  18. Dragii mei, mă bucură enorm faptul că am avut o problemă de-a Simonei, cu o sumedenie de răspunsuri. Cuvintele voastre frumoase m-au flatat, și sunt sigur că și Simona simte același lucru. Vă felicit din suflet, pe toți, pentru răspunsurile postate. Pâna marțea viitoare(și ca să vă fac curioși vă spun că am pregătit o superbă problemă, tot a Simonei), vă invit pe blogul prietenului Pătrățică, pentru că sunt sigur că va avea o postare superbă, aparținând aceleiași magnifice autoare.
    La bună vedere!

    RăspundețiȘtergere