marți, 5 februarie 2013

Monoverb ilustrat 9.

Tema : ” LE ZIC CU DOR ȘI JALE. ”
Soluția : ( 2 - 7 )













Mult succes!

22 de comentarii:

  1. DOINAŞI
    (DOI-NAŞI)
    Inspirat,ca întotdeauna!
    E.DIAMANT

    RăspundețiȘtergere
  2. P. HRISTODULO

    DOI NASI = DOINASI

    RăspundețiȘtergere
  3. DOINAŞI - DOI NAŞI
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  4. DOINAŞI (DOI NAŞI). Ha, ha, ha ... Ce bine i-ai prins!
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt nu i-am surprins chiar așa. Era ”nașul mare” acolo. ”ZEUS”. Eu l-am importat pe nașul fotbalului, din altă locație. Mă bucur că nu s-a observat asta!
      :))

      Ștergere
  5. DOI NASI= DOINASI.
    SPLENDIDA COMBINATIE. AM INTRAT SI EU DUPA O LUNGA PAUZA SI VAD CA NU TE DAI BATUT. BRAVO! FELICITARI! TINE-O TOT ASA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit, Syrol! Nu, nu vreau să mă dau bătut, încă. Poate peste vreo 50-60 de ani, da. Dar acum, încă nu!
      :)))
      Cât despre combinație, am spus și mai sus cum stau treburile.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Un zâmbet scos cu plăcere, din câte te știu, nu?
      :)

      Ștergere
    2. pai da, ca dupa ce m-am framantat un pic facand combinatii de nume, m-am prins si eu :D

      Ștergere
    3. Cred că în asta constă toată frumusețea jocurilor de cuvinte. Te pun puțin pe gânduri, îți dau bătăi de cap, dar satisfacția dezlegării e imensă.

      Ștergere
  7. DOI NASI - DOINASI
    Vâlceanu'

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate răspunsurile au fost corecte.
    Vă mulțumesc tuturor pentru participare și vă felicit!

    RăspundețiȘtergere