miercuri, 27 februarie 2013

Rebus criptografic 14.

Tema : ” CE PERECHE CURIOASĂ CREDEȚI CĂ AM FOTOGRAFIAT EU, ÎNTR-O COLIVIE? ”
Soluția : ( 8 , 2 , 5 )









Mult succes!

P.S.
Dacă nu mă credeți, dați clic aici.

20 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, Dane!
      Cred că ți s-a părut o pereche, cel puțin curioasă, nu?
      :)))
      Nu mai ai ce spune, atâta timp cât am avut și confirmare, nu?

      Ștergere
  2. STICLETE SI TUCAN
    Smecherie!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Aurel!
      N-am pretins niciodată că am un blog în care totul se tratează numai cu seriozitate. Ba din contră, totul face parte din categoria ”ludicuui”.

      Ștergere
  3. STICLETE SI TUCAN (sticle/tesit-u-ca-n)
    Vâlceanu'

    RăspundețiȘtergere
  4. STICLETE ŞI TUCAN (STICLE-TEŞIT-U-CA-N)
    Gh Gându

    RăspundețiȘtergere
  5. STICLETE ŞI TUCAN(STICLE/TEŞIT-U-CA-N)
    Fotografia,foarte reuşită,uşurează aflarea...personajelor!
    Felicitări!
    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici pe departe nu am gândit să o fac nedezlegabilă.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  6. sticlete și tucan (sticle/teșit-u-ca-n)

    RăspundețiȘtergere
  7. STICLETE ŞI TUCAN
    Iată o altă noutate enigmistică, posibilă numai online!!! Foarte tare, bravos!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, cred că ar fi posibilă și în presa scrisă, dacă s-ar publica fotografia într-un număr următor, sau măcar la sfârșitul publicației.
      Mulțumesc, Petrică! Aprecierile care vin de la un autor de probleme, sunt foarte valoroase, și tu știi destul de bine asta.

      Ștergere
    2. Aşa ar fi posibil şi video-hipocrenul. Câte o secvenţă pe număr... şi ai garantat 80 de ani de funcţionare neîntreruptă a publicaţiei! :)))))))

      Ștergere
    3. Și uite așa, le-am asigurat o pâine băieților mei...
      :))))))))))

      Ștergere
  8. STICLETE SI TUCAN.
    M-AM AMUZAT COPIOS CAND AM VAZUT CA AI PUS SI POZA CA SA NE DEMONSTREZI CA ESTE ADEVARAT.
    ESTI... FENOMENAL!
    BRAVO!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei... nici chiar fenomenal! Poate doar ”sclipitor”, și asta doar din când în când.
      :)))
      Mulțumesc, SyroL!

      Ștergere
  9. Sticlete și tucan (Sticle + teșit u-ca-n).
    Trebuie să recunosc că e inedit ceea ce văd. Adică ai postat problema creată ca rebus criptografic, dar și o poză care ar fi putut fi folosită în alt fel de joc.
    Interesant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, da, chiar este indedit, Radule!
      Mă bucur că ți-am stârnit interesul.

      Ștergere
  10. STICLETE SI TUCAN (STICLE/TESIT-U-CA-N)
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  11. sticle tesit u ca n = sticlete si tucan

    RăspundețiȘtergere
  12. Dragii mei, vă mulțumesc din nou pentru participarea masivă și la acest joc.
    Felicitări pentru răspunsurile corecte!

    RăspundețiȘtergere