miercuri, 17 aprilie 2013

Colaborări... Gheorghe GÂNDU.






















Mult succes!

12 comentarii:

  1. ACE REPETATE
    Acere pe țâțe.
    Măi nene.... eu am văzut multe țâțe la viața mea,dar nu-mi aduc aminte să fi văzut și păsări răpitoare tatuate pe ele. Șopârle, șerpi, balauri, zmei, gorile.... dar nu pajuri, ulii sau mai știu eu ce fel de păsări. În rest e o problemă super aș spune.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. George, presupun că și la această oră te boldești la vreo două (perechi, chiar) țâțe.
      :)))
      Acum, sincer, dacă autorul a văzut, înseamnă că tu mai ai de căutat.
      :))))

      Ștergere
  2. Ace repetate = Acere pe țâțe?
    Nu-s chiar sigur de soluția dată de mine,dar alta nu am găsit. Iar asta măcar respectă cheia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta este, Radu!
      Se pare că te-ai descurcat, și chiar foarte bine.
      Bravo!

      Ștergere
  3. ACERE PE TATE - ACE REPETATE!

    Foarte bune problema si reprezentarea!

    Felicitari tandemului!

    RADU Gabriel

    RăspundețiȘtergere
  4. ACE RELUATE= ACERE LUATE?
    AICI NU-MI IESE NIMIC. NU AM PICAT PE CHEIE SI NICI AJUTOR NU AM PRIMIT.
    O SA ZIC PAS DE ACEASTA DATA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai important este că ai încercat. Și oricum, ai perseverat destul de mult, așa că nu pot avea decât cuvinte de laudă la adresa ta.

      Ștergere
  5. Cam puține răspunsuri la o problemă... nu prea grea.
    În orice caz, felicitări temerarilor!

    RăspundețiȘtergere