miercuri, 17 aprilie 2013

Monoverb 280.



















Mult succes!

14 comentarii:

  1. CÂINE MARE
    AMERICANE
    Ale sudiştilor, oare cum se numeau? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. CAINE - MARE = AMERICANE

    Mi-am prin putin urechile ca incercam sa anagramez de fapt rasa acestui caine (MARE DANEZ) si nu-mi iesea nimic!

    Felicitari pentru problema si reprezentare!

    RADU Gabriel

    RăspundețiȘtergere
  3. Acuma s-a dat drumul la termenul de yankeu pentru toți americanii,dar știu că înainte erau doar nordicii și esticii. Te-ai scos cu asta....
    CÂINE MARE = AMERICANE.
    Eu încă admir MARELE DANEZ din poza ta. E chiar... BIG!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am scos, George, cum altfel?
      Admiră, că ai și ce să admiri...
      :)))

      Ștergere
  4. AMERICANE
    (CÂINE MARE)

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  5. Încă un joc cu răspunsuri corecte.
    Vă mulțumesc tuturor pentru participare și pentru postări!

    RăspundețiȘtergere