marți, 23 aprilie 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

”Dacă e marți, e Simona.”

















Mult succes!

30 de comentarii:

  1. AM O VILA-N GALATI
    A MOV/I LANGA LAT I
    Ligamentare perfecta, solutie curgatoare. N-am spus nimic nou, asa sunt toate problemele Simonei! Felicitari!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  2. AM O VILA-N GALATI!
    A-MOV/I-LANGA-LAT-I

    Frumos si cu o ligamentare impecabila!

    Felicitari tandemului!

    Radu Gabriel

    RăspundețiȘtergere
  3. Spuneti-mi, va rog, cele doua figuri din dreapta sunt litere si nu figuri geometrice, altfel problema n-ar fi criptografie. Asa e?
    Multumesc!
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai spus-o chiar tu, Cosmin!
      Sunt litere și nu figuri geometrice, altfel devenea ”REBUS CRIPTOGRAFIC” și nu ”CRIPTOGRAFIE” cum este trecută acum.
      :)))

      Ștergere
  4. AM O VILA-N GALATI
    A MOV I LANGA LAT I
    Unde e situata, poate-i fac o vizita...??
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
  5. A-MOV I-LÂNGĂ-LAT-I = AM O VILĂ-N GALAŢI

    RăspundețiȘtergere
  6. AM O VILĂ-N GALAȚI
    /A - MOV/ I - LÂNGA - LAT - I/

    RăspundețiȘtergere
  7. Indiciile suplimentare duc și mai repede către dezlegare.
    A mov, I lângă lat I = Am o vilă-n Galați.
    E mai ușoară decât alte probleme de-ale Simonei, dar tot frumoasă și bine ligamentată.
    Felicitările mele!

    RăspundețiȘtergere
  8. p. hristodulo

    AM O VILA-N GALATI / a mov i langa lat i

    prea simpla comparativ cu precedenta!

    RăspundețiȘtergere
  9. AM O VILĂ-N GALAȚI.
    SILVIU.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am o vila-n Galati (a-mov-i-langa-lat-i)
    Asta-i mult mai accesibila ca cea de martea trecuta, dar nici Simona nu e robot, ci om ca noi toti. Oricum, orice creeaza e ireprosabil si poarta o anumita distinctie, asa percep eu problemele ei. Felicitari!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  11. am o vilă-n galați (a-mov/i-lângă-lat-i)

    RăspundețiȘtergere
  12. am o vila-n Galati (a-mov-i-langa-lat-i)
    Frumoasa si ligamentata "brici", ca orice problema pe care o compune! Am ajuns sa ma mir daca problemele acestei autoare ar fi prost ligamentate...
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
  13. AM O VILA-N GALATI
    Multumesc pentru raspunsul prompt!
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
  14. AM O VILA-N GALATI
    Frumoasa, chiar daca nu e "spargatoare de creieri", ca majoritatea enigmelor Simonei.
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  15. AM O VILĂ-N GALAŢI. Deci s-a mutat din Oradea. Se-ntăreşte Moldova!
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  16. AM O VILĂ-N GALAŢI

    B. VLAD

    RăspundețiȘtergere
  17. AM O VILA-N GALATI
    A-MOV/I-LANGA-LAT-I
    Lica

    RăspundețiȘtergere
  18. CRED CA MA POT EXPRIMA CU URAAAA! :D
    AM REUSIT SA O DEZLEG FARA ALT AJUTOR.
    A- MOV, I- LANGA- LAT- I= AM O VILA-N GALATI.
    FRUMOASA PROBLEMA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, frumoasă!
      Ce mă bucură pe mine în schimb, este faptul că te descurci din ce în ce mai bine. Bravo!

      Ștergere
  19. AM O VILĂ-N GALAŢI
    Mai uşoară decât problemele "de gabarit" cu care ne zăpăceşte Simona de obicei, dar prinde bine! E tot frumoasă, gândită şi reprezentată fără cusur.
    Vâlceanu'

    RăspundețiȘtergere
  20. A-MOV/I-LÂNGĂ-LAT-I
    AM O VILĂ ÎN GALAŢI
    Aşa, da! Mai respiră şi dezlegătorii puţin. Prea au transpirat la problema de pe blogul meu...

    RăspundețiȘtergere
  21. AM O VILA-N GALATI
    A MOV I LANGA LAT I
    Ce problema "domoala", fata de "vijeliile mintii", care predomina in jocurile Simonei (cred ca se relaxa cand a compus-o)...
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  22. A MOV - I LÂNGĂ LAT I = AM O VILĂ-N GALAȚI.
    O problemă care curge frumos. Și mai simplă ca de obicei.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ei, asa se disting fara dubii I-urile, nu mai seamana cu niste dreptunghiuri! Sunteti un perfectionist, fiindca imbunatatiti reprezentarile chiar dupa (presupun) rezolvarea problemei
    de catre cei care frecventeaza blogul. Felicitari sincere pentru seriozitatea cu care va ocupati de blog, zilnic, si pentru respectul cu care va tratati "vizitatorii", ca pe niste oaspeti care va calca pragul in propria casa. Aveti toata pretuirea mea, cu sinceritate v-o spun!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Miki!
      Ai scris mai sus, o serie de cuvinte care mă onorează. Nici nu-ți dai seama cât mă bucură faptul ăsta, mai ales din prisma faptului că tot ceea ce fac e din pură pasiune pentru fenomenul REBUS... și atât. Restul... e tăcere!

      Ștergere
  24. AM O VILĂ-N GALAŢI.
    (A-MOV/I-LÂNGĂ-LAT-I)

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  25. Dragii mei, cu toții ați trimis soluțiile corecte și ați observat gradul redus de dificultate, comparativ cu al altor probleme. Nu știu dacă mai e nevoie să o spun, dar prin asta dovedește Simona că e umană.
    Vă mulțumesc tuturor pentru participare, iar până marțea viitoare vă invit pe blogul prietenului Pătrățică, unde, inevitabil v-a apărea o problemă care să ne gâdile toate simțurile.
    La bună revedere!

    RăspundețiȘtergere