vineri, 5 aprilie 2013

LA FRIZERIE - Enigmă de Dan LEVANT.

Clic pe imagine pentru o rezoluție mai bună.
Mult succes!

20 de comentarii:

  1. ÎN C ANULAT UN S = ÎNCĂ NU L-A TUNS.
    Ce frumos e compusă problema. Curgătoare. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumirile ți le adresez eu, în locul autorului. Într-adevăr, problema e frumoasă!

      Ștergere
  2. ÎN-C-ANULAT-UN-S
    ÎNCĂ NU L-A TUNS
    Frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. ÎNCĂ NU L-A TUNS (ÎN- C-ANULAT-UN-S)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  4. INCA NU L-A TUNS
    (IN-C-ANULAT-UN-S)

    RADU Gabriel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai țin minte dacă ți-am spus asta, dar, chiar dacă risc să mă repet, o să-ți adresez urările de bun venit pe blogul meu. Te aștept și altădată, cu aceeași plăcere, să participi la jocurile postate aici.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  5. ÎNCĂ NU L-A TUNS (in -c -anulat -un -s)
    Stiam si eu o problema asemanatoare, EA NU L-A TUNS (e anulat un s), dar asta e un pic mai lunga, deci... mai de apreciat !
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ce este posibil, dar eu o văd pe asta mult mai valoroasă.
      :))

      Ștergere
  6. ÎNCĂ NU L-A TUNS

    B. VLAD

    RăspundețiȘtergere
  7. IN C ANULAT UN S= INCA NU L-A TUNS.
    CAT DE SIMPLA PARE,DAR CAT E DE FRUMOASA.
    FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  8. ÎNCĂ NU L-A TUNS
    (ÎN-C-ANULAT-UN-S)

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  9. da ' mult par mai are de n-a reusit de atata vreme sa termine de-l tuns...

    RăspundețiȘtergere
  10. În C anulat un S = Încă nu l-a tuns.

    RăspundețiȘtergere
  11. ÎNCĂ NU L-A TUNS (ÎN-C-ANULAT-UN-S)

    RăspundețiȘtergere
  12. IN-C-ANULAT-UN-S
    INCA NU L-A TUNS
    Lica
    Faina!

    RăspundețiȘtergere
  13. Toate răspunsurile sunt corecte.
    Vă mulțumesc tuturor pentru participare!

    RăspundețiȘtergere