joi, 20 ianuarie 2011

Monoverb 17.

Tema : " UTILE IN VIATA "
Solutia : ( 4-10 )

Mult succes ! 

9 comentarii:

  1. Prefer sa-i spun... OS.
    Iar la cuie... TINTE.


    Deja sunt indicii prea multe !

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum chiar ca e mura-n gura!
    CUNOSTINTE

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu George, dar... ramanea nedezlegata. Tocmai din aceasta cauza dau tema explicita, insa, se pare ca de aceasta data, n-a fost asa.

    RăspundețiȘtergere
  4. ERAI MAI INSPIRAT DACĂ DESENAI ȚINTE DIN POLIGON , ASTEA LA TINE SUNT DITAMAI PIROANELE !

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca puneam tinte din poligon, era prea mura-n gura... Asa, am mai ingreunat-o... cred eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu am mai văzut că tu ai mai adăugat un text ulterior !

    RăspundețiȘtergere
  7. Te inteleg. Si mie mi se intampla uneori.

    RăspundețiȘtergere