marți, 25 septembrie 2012

Hipocren 78.

Tema : " O URMARE FIREASCĂ, A UNUI BANC BUN. "
Soluţia : ( 3 , 2 , 7 )




















Clic pe imagine pentru a se putea vedea detaliile.
Mult succes!

20 de comentarii:

  1. RAS CU LACRIMI
    E asa trist rasul, ca te-apuca plansul! Bietul de el!
    Leon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi fost culmea să găsesc un râs râzând, în hohote, şi cu lacrimi pe deasupra.
      :))

      Ștergere
  2. O, ce ras trist! Saracutul de el!
    RAS CU LACRIMI
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  3. RÂSUL CU PLÂNSUL
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  4. RÂS CU LACRIMI
    L-o fi părăsit... râsa???... :))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. RÂS CU LACRIMI

    foarte faină ideea și prezentarea... felicitări sincere!

    nelu roman - sibiu

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce râs amărât, sărăcuţul de el! M-am întristat şi eu, numai de râs nu-mi arde.
    RÂS CU LACRIMI
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e Marius, nu are cum să-ţi ardă de râs când vezi o aşa faţă, dar ideea hipocrenului era destul de simplă, şi anume să-mi rezulte ceva din altceva.
      Se pare că mi-a ieşit.

      Ștergere
  7. Râs cu lacrimi.
    Genială idee aţi avut cu această imagine. Aşa l-aţi găsit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Radu!
      Nu l-am găsit aşa, ci a trebuit să-l modelez puţin. Ba, pe deasupra, sunt foarte mulţumit de cum mi-a ieşit.

      Ștergere
  8. RÂS CU LACRIMI (probabil că tocmai curăţase o ceapă, hahaha!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi dacă nu l-a învăţat nimeni să cureţe ceapa sub apă. Pe viitor, va şti ce are de făcut, nu?
      Hahaha...

      Ștergere
  9. Am avut parte şi la acest joc de răspunsuri corecte.
    Vă mulţumesc tuturor, şi vă mai aştept şi cu alte răspunsuri.
    Felicitările, le meritaţi din plin!

    RăspundețiȘtergere