miercuri, 26 septembrie 2012

Triverb ilustrat cu întrebare şi răspuns 2.

Tema : " OARE VA REACŢIONA VESEL DOMNIŞOARA? "

Întrebare : " CE ESTE SIMONA FLOREA, DACĂ NE REFERIM LA ORAŞUL DIN CARE PROVINE? "
Răspuns : ( 9 = 1 , 4 , 4? )


















O problemă făcută după o idee a rebusistului Dumitru David (Nea Luică, pentru prieteni).
Mult succes!

23 de comentarii:

  1. O RÂDE ANCA? (ORADEANCA)
    Chiar, o fi nascuta in Oradea Simona?
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aproximativ 10 ani, de când a devenit colaboratoare la redacţia ELIXIR, acolo unde eu lucram pe postul de corector, plicurile cu materialele pentru publicare, aveau adresa din Oradea. Nu am cunoştinţe exacte în ceea ce o priveşte locul naşterii.

      Ștergere
    2. Prin 1992-1993 scotea Mircea Guja o revistă numită REBUS BUSINESS. Eu atunci am aflat de Simona și tot în Oradea își dădea adresa.
      Gh. Gându

      Ștergere
    3. Mullţumesc pentru completare, domnule Gându!

      Ștergere
  2. O rade Anca?
    oradeanca
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  3. ORĂDEANCĂ=O RADE ANCA
    Lică MĂDĂRAS
    **** */2

    RăspundețiȘtergere
  4. CU INDICIILE DATE,SI BIHOR PE MASINA SI ANK LA NUMAR,AI FACUT CHIAR DESTUL DE FACILA PROBLEMA.
    ORADEANCA= O RADE ANCA?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a intrat în reflex, să dau indicii suplimentare la fiecare problemă în parte. Prefer să mi se zică in permanenţă că sunt facile problemele mele, decât să rămână fără dezlegător.

      Ștergere
  5. Orădeanca = O râde Anca?
    Ingenioasă abordare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Radu!
      Nu a fost uşor de realizat combinaţia finală.
      Totuşi, ideea a fost genială!

      Ștergere
  6. O RÂDE ANCA? (orădeanca)
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  7. O rade Anca? --> Oradeanca

    Dar, cine e Simona Florea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona Florea este o vestită rebusistă, din Oradea. Ba chiar una dintre cele mai complete creatoare de enigme.
      Din partea mea toate aprecierile i se cuvin.

      Ștergere
  8. Petre Hristodulo


    O RADE ANCA? = ORADEANCA

    RăspundețiȘtergere
  9. O RADE ANCA?
    oradeanca
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  10. ORĂDEANCĂ - O RÂDE ANCA?
    Maşina e a lui nea Luică?
    Anca e liberă?
    Un amator...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maşina e a unui bihorean, luată de pe Image-Google.
      Anca nu e liberă, o ţin eu ocupată.
      Pentru amatori, mai am câteva probleme de enigmistică. Sper să le umple timpul liber, că prea le zboară gărgăunii.
      :)))))))))

      Ștergere
    2. I-ale tu pe toate!!! :))))))))))))

      Ștergere
  11. Şi la acest joc am avut parte de răspunsuri corecte.
    Mulţumiri şi felicitări!

    RăspundețiȘtergere