luni, 24 septembrie 2012

Triverb 104.

Tema : " FLAGELURI PROVOCATE DE ŢÂNŢARII ANOFELI. "
Soluţia : ( 8 , 2 , 7 )














Mult succes!

23 de comentarii:

  1. EPIDEMII DE MALARIE (E-P-IDEM-I-IDEM-A / LA-R-I-E)
    Frumoasă problema...

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Să înţeleg că aţi fost indus în eroare de faptul că, boala provocată de ţânţarii anofeli se mai numeşte şi PALUDISM,nu?

      Ștergere
  3. EPIDEMII DE MALARIE (E-P-IDEM-I-IDEM-A-LA-R-I-E)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  4. Petre Hristodulo

    care grad de dificultate?

    E P IDEM I IDEM A LA R I E = EPIDEMII DE MALARIE

    Cu stima

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gândit că, dacă are de două ori cuvântul IDEM, intră mai greu pe făgaşul dezlegării.
      Se pare că n-a fost aşa.
      Drept urmare, după ce v-am citit mesajul, am renunţat la gradul de dificultate.
      Mulţumesc!

      Ștergere
  5. E-P-IDEM-I-IDEM-A/LA-R-I-E
    EPIDEMII DE MALARIE
    Idem... ibidem!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. epidemii de malarii

    p.s. foarte frumoasa, ma bucur ca mi-am facut putin timp pentru rezolvare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu mă bucur, Claudia, că ţi-ai făcut timp să mai intri pe aici şi să mai dezlegi din problemele postate.
      Mulţumesc pentru aprecieri!

      Ștergere
  7. EPIDEMII DE MALARIE.
    FOARTE FAIN!
    N-AM MAI INTALNIT PANA ACUM DUBLA FORMULARE IDEM.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca de obicei, eşti foarte generoasă, SyroL!
      Nu am cunoştinţe despre ceea ce ai remarcat tu. Dacă aflu ceva, te anunţ, cu siguranţă.

      Ștergere
  8. Epidemii de malarie
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  9. EPIDEMII DE MALARIE (e-p-idem-i-idem-a/la-r-i-e) frumoasă ideea, bine reprezentată; acum îmi vine și o completare pentru scurtarea prezentării: se punea puterea R chiar la litera I și rămânea ansamblul PIA !! (adică la puterea R doar i este)

    nelu roman - sibiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, domnule Augustin!
      Cât despre completarea dumneavoastră, nu pot spune decât că, trebuia să aflu de ea înainte de a publica problema. Evident că nu aveaţi de unde să ştiţi, dar am luat la cunoştinţă.

      Ștergere
  10. Cu excepţia unui singur răspuns, celelalte sunt corecte.
    Vă mulţumesc tuturor pentru participarea la joc.
    Felicitări pentru soluţiile postate!

    RăspundețiȘtergere