luni, 1 octombrie 2012

Hipocren 80.

Tema : " ŢOIUL JAMAICAN. "
Soluţia : ( 2 , 3 , 3 )


















Mult succes!

22 de comentarii:

  1. Aici pare a fi o problemă reflexivă: NA ROM ROC! (CORMORAN), dar sună prea exotic.

    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era altă poză, sau am avut năzăreli?
      Gh. Gându

      Ștergere
    2. A fost altă poză, cu un ŢIGĂNUŞ, dar era un hipocren cu interpretare. Adică, foarte greu! De asta am schimbat poza.
      N-aţi avut năzăreli!

      Ștergere
  2. UN GITAN MITITEL, hahaha... Aş bea şi eu un rom de Jamaica, Doamne ce bune e...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehehehehe...
      Am avut ocazia să fiu cinstit de naşul meu cu aşa ceva.
      Cred că n-am simţit gust mai savuros decât ăla...

      Ștergere
  3. Un rom mic
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  4. UN ROM MIC
    Lică MĂDĂRAS
    ****

    RăspundețiȘtergere
  5. UN ROM MIC (Bine c-ai schimbat imaginea, că o luasem prin bălării)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  6. Ţoiul... jamaican, m-am prăpădit de râs!!!
    UN ROM MIC
    Sunt curios, dacă vreodată voi ajunge în Kingston, voi intra într-un bar şi voi comanda un ŢOI de rom, mă vor servi, sau... ??? :))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te vor servi!
      În principiu, Kingstonezele [ :)) ] fac asta. După ce-l preling pe sfârcurile alea negre ca smoala. Cică, de acolo şi culoarea romului, atât de intensă.
      :)))))))

      Ștergere
  7. Un rom mic
    Ce subiecte aveti in aceasta zi: tigancusa, rom, zdup... Le-ati reunit intamplator sau... e vreo sarbatoare?
    Cu stima,
    Leon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este, Leon, am pus subiecte numai unul şi unul.
      :))
      Au fost reunite intenţionat, fără nicio sărbătoare anume.
      Acum, nu cred că are cineva motiv să mă mai acuze de discriminare, nu?
      :))

      Ștergere
  8. Răspunsuri corecte, pe linie.
    Felicitările, le meritaţi din plin!

    RăspundețiȘtergere