marți, 2 aprilie 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona. ”
































Mult succes!

42 de comentarii:

  1. Am sa incerc o rezolvare, desi la prima vedere mi-am spus ca nu voi reusi sa rezolv acest joc. Am recunoscut chipul lui Dinu Patriciu in uniforma de cavalerist, asa ca am "patinat" pe aceasta idee. Si cred ca am gasit solutia, spre bucuria si uimirea mea (recunosc): DIN UMBRA CATINCA L-A RAS (DINU-MBRACAT IN CALARAS). Ideea e ca mi-am dat seama ca solutia incepe cu "Dinu", deci primul cuvant e "din". Mai departe, combinatii, incercari, variante etc.
    Felicitari compunatoarei si ilustratorului, doi talentati notorii!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, Marius, pentru frumoasele cuvinte folosite la adresa noastră. Aș vrea să cred, totuși, că nu mi-o voi lua în cap după asemenea aprecieri.
      :)))

      Ștergere
  2. din umbră catinca l-a ras...(dinu-mbrăcat-călăraș)

    - super-realizare, marcă înregistrată, ce iar mă face...invidioasă!!

    nelu roman - sibiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. INVIDIOASĂ?!?!
      domnule Nelu, dar când s-a întâmplat operația de schimbare de... ?
      :)))
      Mulțumim!

      Ștergere
  3. DIN UMBRĂ CATINCA L-A RAS

    (Presupun că e o uniformă de călăraş!)

    Bogdan VLAD

    RăspundețiȘtergere
  4. DINU-MBRACAT IN CALARAS
    DIN UMBRA CATINCA L-A RAS
    EXCEPTIONAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lică, foarte rar vii cu laude, dar și când o faci, aduci totul la superlativ.
      Îți mulțumim și ne bucurăm că și-a plăcut!

      Ștergere
  5. DIN UMBRĂ CATINCA L-A RAS :))) Nostimă asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai de aici a venit și frumusețea ei.
      Mă bucur că ți-a plăcut, Dane!

      Ștergere
  6. DIN UMBRĂ CATINCA L-A RAS (Criminala! O fi una dintre fufele matofitului?)

    RăspundețiȘtergere
  7. DIN UMBRA CATINCA L-A RAS (DINU-MBRACAT IN CALARAS)
    Fabuloasa! Va felicit cu toata caldura pe amandoi, o meritati din plin!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Edip, la fel ca și în alte rânduri, îți aducem mulțumiri pentru aprecierile sincere.
      Mi-a plăcut cum a sunat: ”FABULOASĂ!”
      :)))

      Ștergere
  8. Dinu-mbracat in calaras - DIN UMBRA CATINCA L-A RAS
    La problemele Simonei raman uluit de fiecare data. Mai pot zice ceva? Doar ca transmit ganduri admirative celui mai haios si mai inventiv tandem de enigmisti! Cu toata consideratia, Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, Amethist, la fel de admirativ!
      Inspirație să avem, că în rest... totul curge de la sine.
      :)))

      Ștergere
  9. DINU-MBRĂCAT ÎN CĂLĂRAȘ
    DIN UMBRĂ CATINCA L-A RAS.
    Problema e foarte ghidușă, la fel cum am mai găsit și altele de la Simona. Acum și realizarea pot zice că e pe măsură,dar doar dacă ăla are uniformă de călăraș. În rest totul e ok.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ghidușă, George, la fel cum ești și tu în comentarii. Ți da, e uniformă de cavalerist.
      Mulțumirile îți revin, cu precădere!
      :))

      Ștergere
  10. DIN UMBRA CATINCA L-A RAS (Dinu-mbracat in calaras)
    O minunatie de problema! Gandita si reprezentata impecabil. Felicitari echipei de poznasi!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miki, poznașii acestei probleme îți aduc mulțumirile ca de obicei.
      Într-adevăr, problema este minunată!

      Ștergere
  11. Dinu-mbracat in calaras = Din umbra, Catinca l-a ras
    Mi se pare foarte reusita. Cred ca "v-ati gasit" la fix amandoi: Simona cu ideile sale nastrusnice, dvs. cu ilustratiile cat se poate de inspirate.
    Ceea ce rezulta... merita felicitari intotdeauna, fara exceptie!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  12. Mă întreb ca enigmist:
    ,,Dinu e cavalerist?''
    Titlul,cheia îmi spun:,,Aş,
    Dinu este CĂLĂRAŞ!''

    Aşadar...DINU-MBRĂCAT ÎN CĂLĂRAŞ=
    DIN UMBRĂ CATINCA L-A RAS.

    ,,PLEDOARIE''

    Susţin aici cu tărie:
    ,,Catinca nu-i ucigaşă!
    Ea are o frizerie,
    Unde e ,,meseriaşă!''

    Felicitări,autorarei şi reporterului-fotograf,care a asistat la parada de la...Şosea!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reporterul e fotograf,
      Doar când i se cera asta.
      Dar mai e și cartograf,
      Și nu doar atât, dar BASTA!

      Ștergere
    2. Am uitat să adaug și mulțumirile de rigoare, pentru felicitările aduse.
      Așadar, mulțumiri!

      Ștergere
  13. DINU-MBRĂCAT ÎN CĂLĂRAŞ
    DIN UMBRĂ CATINCA L-A RAS
    Nu eşti "câine până la moarte" cum te pretinzi, altfel îl prezentai pe "procuror" defilând falnic, mândru de uniforma lui. Şi, mai ştii, poate îl vedea Ponta şi-l nominaliza şi pe el în fruntea DNA-ului...
    Trebuie să recunosc, însă, că problema e frumoasă şi prezentarea la înălţime. Bravos!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Din umbra Catinca l-a ras
    Dinu-mbracat in calaras
    Cred ca am rezolvat-o corect. E foarte amuzanta si corect ligamentata. Reprezentarea e si ea vrednica de lauda. Mi-a placut mult de tot.
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne bucurăm, Liviu, atât pentru că ți-a plăcut problema, cât și pentru aprecieri.
      Și la fel ca și alte dăți, îți mulțumim!

      Ștergere
  15. Ati postat-o marti si eu abia acum am reusit sa o rezolv. DIN UMBRA, CATINCA L-A RAS (Dinu-mbracat in calaras). Smechera formulare, reusita reprezentare!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai important decât timpul publicării, cred că este faptul că i-ai dat de cap, Ovi.
      Și ție, îți aducem mulțumirile, nelipsite de la astfel de aprecieri.

      Ștergere
  16. DIN UMBRA CATINCA L-A RAS - DINU-MBRACAT IN CALARAS
    E ghidusa tare si asta! Sunteti, se pare, tandemul responsabil cu buna dispozitie pe blog. Sa mai produceti din astea, sunt "delicioase"!!!
    Vâlceanu'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să ne străduim, Vâlceanule!
      Până atunci, tandemul care te-a obișnuit cu asemena probleme, îți mulțumește!

      Ștergere
  17. DIN UMBRA CATINCA L-A RAS!
    DINU-MBRACAT-IN-CALARAS

    RADU Gabriel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit, Gabriel, printre dezlegătorii problemelor de pe blogul meu. Te mai aștept și cu alte ocazii pe la mine, cu răspunsuri, critici, probleme propuse spre publicare... și multe altele.
      Toate cele bune!

      Ștergere
    2. Multumesc! O voi face cu mare placere in continuare!
      Pentru probleme propuse cum se procedeaza?

      RADU Gabriel

      Ștergere
    3. E destul de simplu!
      Pe pagina principală, în partea dreaptă, sub poza care face reclamă și pe FB, am adresa de e-mail. Pe adresa respectivă îmi trimit toți colaboratorii problemele.
      Dacă e mai simplu, iată și aici adresa de mail:
      clau_diu_sofrone@yahoo.com
      Aștept cu nerăbdare problemele. Mulțumesc!

      Ștergere
  18. DINU-MRACAT IN CALARAS= DIN UMBRA CATINCA L-A RAS.
    INCEPUTUL ERA SIMPLU DAR CONTINUAREA A FOST MAI GREOAIE. LA MINE. CU PUTIN AJUTOR AM AJUNS LA FINAL. FOARTE FRUMOASA DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE.
    FELICITARI VOUA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumiri, ție!
      Nu contează cum ai ajuns la final, ci că ai ajus. Pentru asta, meriți felicitări!

      Ștergere
  19. DIN UMBRA CATINCA L-A RAS.
    SILVIU.

    RăspundețiȘtergere
  20. Dragii mei, toate răspunsurile sunt corecte. Vă mulțumesc nespus de mult pentru participarea afectivă la joc, iar până la o nouă întâlnire (e posibil să se întâmple peste 2 săptămâni), vă invit pe blogul prietenului Petrică, pentru că e vineri. Sunt sigur că veți găsi acolo o problemă frumoasă, care să vă țină ocupați o perioadă.
    Toate dele bune!

    RăspundețiȘtergere