marți, 16 aprilie 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona”











Clic pe imagine pentru o rezoluție mai bună.
Mult succes!

35 de comentarii:

  1. Sunt sigur ca ultimele 2 cuvinte sunt DE MIMICA, adica r-idem-i-mica, deci ...RI DE MIMICA, dar partea intaia a problemei reprezinta pentru mine o mare necunoscuta. Sigur ca mai am timp sa o buchisesc, desi deocamdata n-am nicio idee. Revin daca reusesc ceva,
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  2. Doru,
    să zicem că prima literă ”ASPIRĂ” către poziția celei de-a doua, probabil din cauză că e situată undeva mai pe la mijlocul alfabetului, deci... mai sus.
    :)))
    Indicii suficiente, cred, pentru început.

    RăspundețiȘtergere
  3. INITIAL AM GASIT DOAR SFARSITUL, -R IDEM I MICA-. PANA SA CER AJUTORUL MANIACULUI MEU AM VAZUT INDICATIILE TALE. ASPIRA-TINDE,DECI INDICIU CLAR CATRE DEZLEGARE. MULTUMESC!
    TINDE- SPRE- LE- GE/ R- IDEM- I- MICA = TIN DES PRELEGERI DE MIMICA.
    FOARTE FAINA PROBLEMA! MA VAD NEVOITA SA VA FELICIT SI DE ACEASTA DATA PENTRU REALIZARE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, SyroL!
      Ca de obicei, ești foarte generoasă în aprecieri.
      :))

      Ștergere
  4. ŢIN DES PRELEGERI DE MIMICĂ

    (Îmi place cum îi induci în eroare pe oameni cu „indiciile“!)

    B. VLAD

    RăspundețiȘtergere
  5. TIN DES PRELEGERI DE MIMICA
    TINDE-SPRE-LE-GE/R-IDEM-I-MICA

    Ca de obicei o problema de nota 10 si o ligamentare asemenea!

    Felicitari!

    Radu Gabriel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumirile îți revin, Gabriel, pentru frumoasele tale aprecieri!

      Ștergere
  6. ȚIN DES PRELEGERI DE MIMICĂ
    /TINDE - SPRE - LE - GE/ R - IDEM - I - MICĂ/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici, nu știu de ce, dar cred că e GHG...
      În orice caz, Mircea nu-i!
      :)))

      Ștergere
  7. ŢIN DES PRELEGERI DE MIMICĂ - TINDE SPRE LE GE R IDEM I MICA
    Imi amintesc cum am invatat la matematica expresia "tinde", ajutorul dvs. a fost binevenit.
    Mi se pare o problema superba! Ligamentarile fara cusur si expresiile placute, curgatoare, sunt constante in enigmele Simonei. Merita felicitari!
    Va multumesc pentru mana de ajutor intinsa!
    Cu stima,
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere, Marius, și mulțumiri pentru felicitările transmise autoarei!

      Ștergere
  8. Mă declar învins de Simona! S-ar putea să nu fiu în cea mai bună dispoziţie, nu-mi iese decât TRAGEDIAN sau TRAGEDIEI la cuvântul de 9 litere, în rest... PAS!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu care credeam că o să spui... PAS ALERGĂTOR către soluția finală.
      :)))

      Ștergere
  9. Cam greu m-am prins: TIN DES PRELEGERI DE MIMICA (tinde spre le ge/r idem i mica)
    Fantastica! Scuze, nu pot sa-mi retin exclamatiile cand dau de solutie la problemele Simonei, chiar daca m-am obisnuit sa-mi bat capul cu ele. Cred ca pentru ea enigmistica este un mod de a fi. Orice rezolvare a unei probleme SF mi se pare o adevarata "aventura"! Nu sunt patetic, dar asta am simtit acum, dupa rezolvarea problemei. Si asta v-am scris.
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu aveam de gând să cred că ești patetic, Miki!
      Pur și simplu, sunt reacțiile unui om care știe să aprecieze jocurile excepționale.
      Mulțumiri!

      Ștergere
  10. Multumesc pentru indiciul pretios, care m-a ajutat sa ajung la solutie: TIN DES PRELEGERI DE MIMICA (tinde spre le ge r idem i mica). Foarte, foarte frumoasa! O felicit pe autoare, iar pe dvs. pentru postare si pentru modul sugubat in care mi-ati dat indiciul.
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere, Doru!
      Evident, felicitările au plecat (chiar în această noapte), către autoare.
      Îți mulțumim!

      Ștergere
  11. ŢIN DES PRELEGERI DE MIMICĂ - tinde-spre-le-ge-r-idem-i-mica
    Daca nu era ajutorul nu gaseam solutia oricat m-as fi chinuit, fiindca voiam sa folosesc cuvantul "sageata", dar fara succes. Mi se pare foarte ingenioasa si aceasta problema a Simonei. Felicitari pentru amandoi!
    Leon

    RăspundețiȘtergere
  12. Ţin des prelegeri de mimică
    tinde spre le ge/r idem i mica
    Uf, greu mi-a mai fost! Combinatie originala, ligamentare 100%, solutie frumoasa, motive pentru care Simona nu poate primi decat ganduri admirative!!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și gândurile tale admirative, Liviu, au plecat deja spre autoare. Mulțumirile îți revin!

      Ștergere
  13. TINDE-SPRE-LE-GE/R-IDEM-I-MICĂ
    Țin des prelegeri de mimică.
    E belea problema! Sper că nu se supără nimeni pentru formula folosită de mine.
    :)
    Felicitări vouă oameni buni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și tu ești la fel de belea, George!
      Îți mulțumim la unison!

      Ștergere
  14. ȚIN DES PRELEGERI DE MIMICĂ.
    SILVIU.

    RăspundețiȘtergere
  15. TIN DES PRELEGERI DE MIMICA
    Splendida! Au mai spus-o multi despre "tandemul de marti", sunteti doi poznasi! Nu-mi ramane decat sa repet si eu acest lucru.
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahahaha...
      A ajuns deja un brand, expresia asta.
      Nu ne rămâne decât să-ți mulțumim, Mihai!

      Ștergere
  16. Chiar dacă i-ați dat lui Doru indiciul suplimentar, a fost de bun augur și pentru mine.
    Tinde spre Le Ge, R idem I mică = Țin des prelegeri de mimică.
    Foarte frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, o problemă frumoasă, Radu!
      Mă bucur că indiciul ți-a fost de folos.

      Ștergere
  17. TIN DES PRELEGERI DE MIMICA
    Explicatia data lui Doru mi-a folosit si mie. O problema frumoasa, careia nu ii gasesc niciun cusur. Va felicit pe amandoi!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  18. Tin des prelegeri de mimică (tinde-spre-le-ge-r-idem-i-mica)
    Simona faca ce face si foloseste mereu combinatii noi de cuvinte, cu care creeaza probleme care "suna" intotdeauna impecabil. Cum sa n-o apreciezi pentru asta? Micul ajutor pe care i l-ati dat unui dezlegator m-a "luminat" si pe mine, multumesc!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere, Edip!
      Evident, mulțumiri și ție pentru cuvintele frumoase.

      Ștergere
  19. Dragii mei, vă aduc tuturor mulțumiri pentru participarea la joc și pentru frumoasele vorbe la adresa autoarei. Până marțea viitoare, fiind vineri, vă invit pe blogul prietenului Petrică (Pătrățică), pentru că sunt sigur că ne va da bătăi de cap cu o problemă semnată de aceeași autoare.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere