joi, 18 aprilie 2013

Metagramă-anagramată 4.























Mult succes!

19 comentarii:

  1. Poate că-i CIORTAN în CASTRONUL acela.
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă spun sincer, nu știu ce pește am pus, dar din anagramă chiar ăsta a ieșit...
      :))

      Ștergere
  2. CIORTAN (CASTRON; S =I); Asta da unitate grafică!

    RăspundețiȘtergere
  3. După fiertura din farfurie,
    În CASTRON cu glazură frumoasă,
    CIORTAN de talie mijlocie,
    Aşteaptă să fie dus LA MASĂ!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  4. CASTRON
    CIORTAN
    dar merge şi un COTNARI după...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În clipa asta, sincer, te urăsc!
      Am pregătită problema cu ciortanul prăjit și cotnariul lângă el, iar tu... ce-ai făcut?
      :(((

      Ștergere
  5. CA(S)TRON - CIORTAN ....nu stiu daca e asa, ma cam da inapoi imaginea cu pestele, ma gandesc sa nu fie vreun anume fel de mancare de peste pe care eu nu l-am ghicit .... In fine ... daca e sa nu fie corect ... am "inventat" si eu o metagrama anagramata! :):)

    RADU Gabriel

    RăspundețiȘtergere
  6. CASTRON- S+ I= CIORTAN.
    NU-MI PLACE CIORBA DE PESTE DAR PROBLEMA ASTA IMI PLACE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În cazul ăsta, nu-ți mai dau ciorbă de pește. Îți dau numai probleme spre rezolvare, ok?
      :)))

      Ștergere
  7. Asta-i cu repetiție,dar măcar e și interesantă.
    CAsTRON = CiORTAN.
    Mișto!

    RăspundețiȘtergere
  8. Castron-S+I = Ciortan.
    O problemă frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate răspunsurile sunt exacte și la acest joc.
    Vă aduc mulțumiri, pe această cale, pentru participare și pentru postări.

    RăspundețiȘtergere