sâmbătă, 12 octombrie 2013

Monoverb 305.

Mult succes!

14 comentarii:

  1. LUP TÂNĂR - T = LUPANAR.
    Ai mai avut problema asta cu un lup şi un canar. Aşa îmi amintesc eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a mai fost acum 1 an şi ceva...
      Eu zic că e mai frunoasă asta, nu?
      :)))

      Ștergere
  2. LUP (T)ANAR = LUPANAR
    Ioan FELECAN

    RăspundețiȘtergere
  3. LUPANAR (LUP tÂNĂR). Mai frumoasă problema chiar decât tema!

    RăspundețiȘtergere
  4. LUPANAR - LUP (T)ÂNĂR
    Mi-a plăcut!
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
  5. LUPANAR.
    (LUP (t)ÂNĂR).
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. LUPANAR
    [ LUP (T)ÂNAR ]

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  7. LUP TANAR
    LUPANAR
    Lica MADARAS

    RăspundețiȘtergere
  8. Mă bucur că v-a plăcut problema şi că aţi dat răspunsuri corecte.
    Vă mulţumesc pentru participare!

    RăspundețiȘtergere