duminică, 3 martie 2013

Biverb 100.

















Mult succes!

19 comentarii:

  1. ADU PAHARELE!
    (A-DUPĂ-H-ARE-LE)
    Sănătate şi noroc!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  2. INITIAL AM CREZUT CA E SIMONA FLOREA.EA MAI GASESTE FORMULE AMESTECATE PENTRU DOUA LITERE.
    :D
    ADU PAHARELE! (A- DUPA- H- ARE- LE).
    FOARTE FRUMOS!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nici chiar ca Simona. Poate apropiat de ea, nu neg...
      :))
      Mulțumesc, din suflet!

      Ștergere
  3. ADU PAHARELE! (pline!) (A-DUPĂ-H-ARE-LE)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi cum altfel? Goale stau cel mai bine în vitrină, dulap, bar, etc..
      :))

      Ștergere
  4. Adu paharele!
    Inspirat ca de obicei, cum altfel. Frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți-am mai spus eu că vei trece de la inspirat la expirat. Facem exerciții...
      :)))
      Mulțumesc, Radu!

      Ștergere
  5. ADU PĂHĂRELE ( A - DUPĂ - H - ARE - LE)
    Mi-aduce aminte de licențioasa ADU PĂPUȘILE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adică de PAUL, da?
      :)))
      Nu prea dau drumul la ludicul-grotesc aici...

      Ștergere
  6. ADU PAHARELE!
    (a-după-h-are-le).
    Frumoasă și cursivă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Mi-ar fi plăcut să apară și o semnătură, ca să știu cui îi transmit vorbele mele.

      Ștergere
  7. A-DUPĂ-H-ARE-LE
    ADU PAHARELE
    Frumoasă îmbârligătură...
    Eu le aduc. Ce pui în ele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima dată punem niște mingi de golf. După care, adăugăm și niște pietricele din balast. Venim mai apoi cu nisip, și la urmă turnăm apă. Și iată, așa a ieșit un experiment.
      :))))))
      Aaaaa, tu spuneai cu ce fac cinste, nu? Băi... și eu care credeam că trecem prin fizico-chimie la ora asta...
      :))))
      Mulțumesc, Petrică!

      Ștergere
  8. ADU PAHARELE!
    Foarte simpatica! Stiam si eu una oarecum asemanatoare, cu solutia ADU PĂLINCA! (A-DUPA-L-IN-K).
    In concluzie, sa bem!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ametist!
      Da, o știam și eu pe asta de care ai amintit tu.
      Și da, trebuie să mai și bem, măcar din când în când!
      :))

      Ștergere
  9. Vă mulțumesc tuturor pentru participarea la joc și pentru postări.
    Vă felicit, cu drag, așa cum ați făcut și voi!

    RăspundețiȘtergere