vineri, 1 martie 2013

Colaborări... George ȘTEFAN.


















Mult succes!

15 comentarii:

  1. MARTISOARE
    Lica MADARAS
    (2-10)!

    RăspundețiȘtergere
  2. p. hristodulo

    nu cumva cheia e 2-10?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da!
      Am modificat-o imediat ce am văzut comentariul domnului Mădăraș.
      :))

      Ștergere
  3. MARTI SOARE... MARTISOARE


    Gheorghe Chisar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit, domnule Chisar, printre dezlegători. Îmi doresc să vă placă ceea ce găsiți postat pe paginile blogului meu, și să vă am în permanență printre dezlegători.
      Vă mai aștept și cu alte ocazii pe aici, de ce nu și cu colaborări.

      Ștergere
  4. MĂRŢIŞOARE.
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  5. p. hristodulo

    MARTI SOARE = MARTISOARE

    RăspundețiȘtergere
  6. MĂRŢIŞOARE
    (MARŢI SOARE)

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  7. Din nou, răspunsuri corecte.
    Aceleași felicitări, sincere!

    RăspundețiȘtergere