duminică, 10 martie 2013

Rebus criptografic 15.












Mult succes!

8 comentarii:

  1. DU PĂSĂRICA ÎNAPOI! -Hoţule, nu-i pentru tine!
    GHG

    RăspundețiȘtergere
  2. DUPĂ-S-ARE-A-I/NAP/OI
    DU PASĂREA ÎNAPOI

    RăspundețiȘtergere
  3. DUPA S ARE A I- NAP- OI= DU PASAREA INAPOI.
    IMI IESEA NUMAI ACEL INAPOI. DAR PRIMELE LITERE NU.
    DUPA DOUA ZILE DE CHIN,CRED CA I-AM DAT DE CAP.
    GREA PROBLEMA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, i-ai dat de cap, și chiar mă bucur că n-ai renunțat. Într-adevăr, acel ÎNAPOI ieșea foarte repede din NAP și OI, la care se adăuga acel Î (din I-ul din fața napului).

      Ștergere
    2. Inapoi mi-a iesit si mie, dar acum stiu ca pentru Pasare trebuia sa ma mai chinui ceva...

      Ștergere
    3. Așa-i, Claudia! Era mai greu să-i dai de cap, mai ales că era o formulare destul de anevoioasă.
      Mă bucur totuși, că ai încercat să o descifrezi.

      Ștergere
  4. Răspunsuri puține, dar corecte.
    Vă mulțumesc pentru participare și vă felicit pentru perseverență!

    RăspundețiȘtergere