joi, 14 martie 2013

Hipocren 93.





















Mult succes!

12 comentarii:

  1. EL MAS TRISTE ARPISOR!15 martie 2013 la 00:06

    CHELSEA IN SFERTURI

    RăspundețiȘtergere
  2. Steaua trebuia să-i spargă... nu tu!
    CHELSEA ÎN SFERTURI
    E cea mai dezavuabilă problemă pe care ai postat-o de când te ştiu eu... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să înțeleg că e condamnabilă intenția mea?
      Aveam pregătit unul cu Steaua, dar mi-au făcut felul și am trecut la încropirea alteia.
      Uffff!

      Ștergere
  3. CHELSEA ÎN SFERTURI
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  4. P. HRISTODULO

    CHELSEA IN SFERTURI

    RăspundețiȘtergere
  5. CHELSEA ÎN SFERTURI.
    OFFFFF! CE NECAJITA SUNT!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că am fost cu toții necăjiți, dar trebuie să acceptăm realitatea.
      Asta este!
      :(

      Ștergere
  6. Urăsc să răspund la problema asta.
    Chelsea în sferturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu că ești stelist, de la răspunsurile date la problemele create cu ocazia meciului Steaua - Ajax.
      La fel cum spuneam și mai sus, trebuie să acceptăm ceea ce s-a întâmplat și să mergem înainte.

      Ștergere
  7. Toate răspunsurile ”triste” sunt corecte.
    Vă mulțumesc tuturor pentru postări!

    RăspundețiȘtergere