luni, 25 martie 2013

Colaborări... Emil DAMIAN.






















Mult succes!

18 comentarii:

  1. p. hristodulo

    presedinte - d + n = serpentine

    RăspundețiȘtergere
  2. Soluția: SERPENTINE
    (Vali Slavu)

    RăspundețiȘtergere
  3. SERPENTINE (PRESEDINTE; D = N)

    RăspundețiȘtergere
  4. PREŞEdINTE - SERPEnTINE
    Deloc patriot... Diamant!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))))
      Ce îi mai trebuie și patriotism?
      La ce e bun pe timp de ”liniște totală”?

      Ștergere
    2. Eu patria mi-o iubesc.
      Vreau şi să ,,dovedesc''...
      Şi cred că nu greşesc:
      O navă americană,
      Chiar...PATRIOT se cheamă!
      O,BA MAi mult, de bună seamă,
      Şi-o rachetă americană,
      De-apărare antiaeriană,
      Tot... PATRIOT se cheamă!
      *
      Stimate domn PĂTRĂŢICĂ,
      Patriotismul nu se explică!
      Am încercat o ,,motivare''
      Ca să răspund la ,,provocare''.

      Emil DAMIAN

      Ștergere
    3. Cum-necum, pe Pătrățică,
      L-am băgat la mijloc, cică.
      Acum, vrem să vedem cu toții,
      Pe unde-și spală el... basmaua.
      :)))
      Asta-i cea mai reușită rimă a mea, din ultimii 25 de ani.
      :)))

      Ștergere
    4. Clau-gol mă vrea la mijloc
      Şi schimbă rima decent.
      Cum îmi spăl ...? Nu e deloc
      Secret. E simplu: CU DETERGENT!!!

      Ștergere
  5. SERPENTINE
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  6. SERPENTINE (PREŞEDINTE)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  7. PREȘEdINTE - SERPEnTINE.
    Sinuoase sunt căile domnului... Obama.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Încă un joc cu răspunsuri corecte.
    Vă mulțumesc în numele autorului, pentru participare!

    RăspundețiȘtergere