marți, 12 martie 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona. ”
































Mult succes!

36 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Dane, până să-ți citesc comentariul, eram foarte sigur. După aia, nu!
      Mulțumesc!
      ;)

      Ștergere
  2. Cred ca am gasit solutia: EI N-AU TORT INCA (E IN AUTOR ŢIN CA)
    Excelent gandita! Mi-a placut foarte mult! O felicit pe autoare, la fel si pe cel care a ilustrat problema.
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  3. EI N-AU TORT ÎNCĂ - E-ÎN-AUTOR-ŢIN-CA

    RăspundețiȘtergere
  4. EI N-AU TORT ÎNCĂ

    Bogdan VLAD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeeeee...
      Ce onoare!
      Mă bucur să te am printre dezlegători, Bogdane! Te mai aștept și cu alte răspunsuri, căci cu problemele stai bine. Mai am destule!
      :))

      Ștergere
  5. EI N-AU TORT INCA
    E IN AUTOR TIN CA
    Foarte bine ligamentata si prezentata foarte sugestiv. Simona e plina de idei nastrusnice. Meritati felicitari amandoi!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu la cele spuse de tine, Miki!
      La felicitările prezentate, îți vom aduce amândoi mulțumiri!

      Ștergere
  6. E-ÎN-AUTOR-ŢIN-CA
    EI N-AU TORT ÎNCĂ
    Frumoasă lucrătură, de ambele părţi!
    Bravos!

    RăspundețiȘtergere
  7. EI N-AU TORT ÎNCĂ.
    SILVIU.

    RăspundețiȘtergere
  8. EI N-AU TORT INCA - e/in/autor/tin/ca
    Reusita si problema (facuta de Simona, de!), atragatoare si prezentarea. Pe cand o carte cu enigme realizata "in tandem"?
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos sună... făcută de Simona, de!
      De carte, încă nu mă pronunț, dar ideea nu e rea.
      Mulțumim, Doru!

      Ștergere
  9. E IN AUTOR TIN K= EI N-AU TORT INCA.
    RECUNOSC SI DE ACEASTA DATA CA AM PRIMIT CATEVA INDICII,DAR PUTINE IN COMPARATIE CU ALTE DATI.
    CE PROBLEMA FRUMOASA A CREAT SIMONA. SI CE IMAGINE PE MASURA.
    VA FELICIT PE AMANDOI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și noi îți mulțumim, la fel, amândoi, SyroL!
      Mă bucur că perseverezi de la o zi la alta.
      Ține-o tot așa!

      Ștergere
  10. ei n-au tort inca
    e-in-autor-tin-ca
    Mi-a placut mult si problema ca atare, si realizarea copertei. La coperta trecuta era un artificiu in titlu, acum in autor. Mi se pare remarcabil! Felicitari!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corecte observații, Ovi!
      Îți dai seama că dacă mai primesc probleme de acest gen, la fel voi fi dedicat realizării ei impecabile.
      Mulțumim!

      Ștergere
  11. EI N-AU TORT INCA - e in autor tin ca
    Ingenios conceputa, cu o prezentare diafana. Frumos, felicitari!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohohohoho...
      Ce frumoase cuvinte, Aurel!
      Mulțumirile ți se cuvin și ție!

      Ștergere
  12. EI N-AU TORT INCA
    E IN AUTOR TIN CA
    Mi-au placut in egala masura si enigma Simonei, si prezentarea, care iti atrage privirile prin nota de mister pe care o transmite. Remarc calitatea deosebita a problemelor (in special a celor ilustrate) pe care le realizati impreuna. E o placere sa le rezolvi!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marius, așa cum spuneam și mai sus, îmi face o deosebită plăcere să lucrez pe problemele Simonei, mai ales că mi se par impecabile. Pentru mine e o plăcere să văd atât de mulți dezlegători, adunați la o problemă, frumoasă de altfel.
      Îți mulțumesc și ție, la fel, în numele amândurora!

      Ștergere
  13. EI N-AU TORT ÎNCĂ(E -ÎN - AUTOR - ȚIN - CA)

    RăspundețiȘtergere
  14. e in autor tin ca = ei n-au tort inca

    p.s. daca e corect cred ca e prima solutie pe care o dau la interesantele probleme ale Simonei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, nici nu știi cât mâ bucur pentru postarea asta.
      Totuși, cred că e a doua rezolvare pe care o dai, dar la asta aș spune că n-a fost chiar accesibilă. În orice caz, felicitările pentru perseverență, le meriți din plin!

      Ștergere
    2. Si eu ma bucur :)
      Adica ce, sa n-ai tu si rezolvitori din Canada??!
      Eu mi-am cam pierdut antrenamentul la rezolvat si voi l-ati capatat la facut jocuri :D

      Ștergere
  15. E în autor țin ca = Ei n-au tort încă.
    O problemă genială. Aproape că am rămas stupefiat de combinația aleasă.
    Felicitările mele sunt pentru amândoi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeeee...
      Ce să-ți spun, Radule! Câteodată, și eu rămân interzis de combinațiile pe care le găsește Simona. Și pe bună dreptate!
      Îți mulțumim și ție, Radu!

      Ștergere
  16. EI N-AU TORT INCA
    E IN AUTOR TIN K
    Ce frumos! Mi-a placut mult si va felicit.
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, frumos, Cosmine!
      Îți mulțumim pentru aprecieri!

      Ștergere
  17. EI N-AU TORT INCA - E IN AUTOR TIN CA
    Ingenios gandita si foarte atragator ilustrata, asta e impresia mea. Sunteti foarte "calitativi" impreuna!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce mi-a plăcut cum a sunat asta. Calitativi.
      Mă bucur că suntem catalogați așa, motiv pentru care îți adresăm la rândul nostru, mulțumirile cuvenite!

      Ștergere
  18. ei n-au tort inca
    e-in-autor-tin-ca
    Ingenios!
    Leon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-un cuvânt, așa cum ai făcut și tu, poate fi catalogată o asemenea problemă.
      Și ție îți mulțumim, Leon!

      Ștergere
  19. Dragii mei, am avut parte de o sumedenie de răspunsuri, toate corecte. Felicitările și mulțumirile le meritați din plin!
    Până marțea viitoare, vă invit pe blogul prietenului Pătrățică, pentru că astăzi va posta o altă minunăție de-a Simonei. Ne vedem la el, da?
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere