marți, 5 martie 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

”Dacă e marți, e Simona.”



















Clic pe imagine pentru o rezoluție mai bună.
Mult succes!

36 de comentarii:

  1. Vad un rom care sapa cam anapoda... Contemplandu-l, mi-a "tasnit" solutia: SAPA STRAMB ROMUL - SA PASTRAM BROMUL! Se vede ca ati muncit la imagine, si nu puţin! Sunteti amandoi niste ghidusi. Problemele cu imagini la care lucrati impreuna sunt adevarate "pastile de râs". Felicitari!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A țâșnit bine de tot, aș spune!
      Mulțumim, Doru, și mă bucur să aud că sunt foarte atractive aceste probleme. Cu siguranță, vor mai fi și altele, cel puțin la fel de frumoase.

      Ștergere
  2. Cred ca am gasit solutia: SA PASTRAM BROMUL (sapa stramb romul).
    Imaginea se observa ca e muncita, iar solutia problemei "curge" foarte bine, se vede ca Simona struneste literele intr-un stil aparte. Nu-mi ramane decat sa va felicit cu caldura pe amandoi!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este muncită, Miki, dar ăsta tot e farmecul până la urmă, nu?
      Mulțumirile vor veni de la mine, dar fii sigur că o fac și în numele Simonei.

      Ștergere
  3. SAPĂ STRÂMB ROMUL
    SĂ PĂSTRĂM BROMUL
    Esenţă de rom (munca necalificată) trecută prin laborator de Simona, filtrată de Claudiu şi gustată de noi... Frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, Petrică!
      Cuvintele tale frumoase, m-au uns pe suflet, și sunt convins că și Simona simte același lucru.

      Ștergere
  4. Personajul e un tiganus care sapa un sant, pare-mi-se, dar nu stiu daca nu-mi scapa ceva, fiindca nu reusesc sa leg nimic. Poate livada din fundal are vreun rol...?
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Ovi, personajul este un... care.... într-un fel anume. Și nu, livada n-are niciun rol în toată problema. Acolo l-am găsit pe individ muncind.
      :))

      Ștergere
  5. SĂ PĂSTRĂM BROMUL.
    SILVIU.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sapă strâmb romul = Să păstrăm bromul.
    Incredibilă combinația rezultată, cu un desen pe măsură. Felicitări acestui cuplu! Sunteți nemaipomeniți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim... dar nu știu cui îi spun asta.
      Și văd că suntem și cuplați, mai nou. Evident, mi-am dat seama că te-ai referit doar la jocurile de cuvinte, nu la viața de zi cu zi.
      :))

      Ștergere
  7. SAPA STRAMB ROMUL= SA PASTRAM BROMUL.
    FOARTE FRUMOASA COMBINATIA CARE REZULTA DIN DESENUL CU ROMUL CARE SAPA. OBSERV CA LA PROBLEMELE SIMONEI AI O PLACERE DEOSEBITA SA DESENEZI CAT MAI EXPRESIV.FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumiri și ție, SyroL!
      Și nu cred că numai pe problemele Simonei am o plăcere deosebită să lucrez. Aș spune mai repede, că le compune prea frumoase ca să nu mă întrebuințez și eu câtuși de puțin.

      Ștergere
  8. Sapă strâmb romul = Să păstrăm bromul.
    Am dedus asta abia după ce am citit răspunsul. Tot la șanț și la livadă mi-a fost și mie gândul când am văzut desenul.În orice caz a ieșit o problemă minunată! Felicitări autorilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nu credeam că o să încurce cu ceva livada din fundal, dar se pare că n-a fost așa.
      Mulțumirile vin la pătrat, Radule!

      Ștergere
  9. sa pastram bromul - sapa stramb romul
    Mi-a zornait fisa numai dupa ce i-ati raspuns galateanului. Ma tot intreb de unde ii trec Simonei prin minte atatea minuni, si mai ales cum le potriveste . Pe Dvs. va felicit pentru migala cu care se vede ca ati lucrat, iar pe Simona pt. felul in care ma lasa uluit de fiecare data cand reusesc sa-i rezolv enigmele.
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha...
      Ce frumos sună faza cu fisa zornăind. Mi-o și închipui...
      Îți mulțumesc doar eu, Mihai, pentru cuvintele frumoase, dar fii sigur că în mulțumirile mele se includ și cele ale Simonei.

      Ștergere
  10. SĂ PĂSTRĂM BROMUL...desigur, după câteva romuri, cum să sapi altfel? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place remarca ta, Dane!
      Nu o să încerc, totuși, pentru că mi-e frică să nu ajung la chinezi.
      :)

      Ștergere
  11. SA PASTRAM BROMUL (SAPA STRAMB ROMUL)
    Ce problema haioasa! Se pare ca sunteti responsabili cu buna dispozitie pe blog, poznasilor! Felicitari!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa-i, Amethist! Haioasă tare, dar și frumoasă.
      Mulțumiri, sincere!

      Ștergere
  12. sa pastram bromul - sapa stramb romul
    Ati lucrat amandoi ca niste sugubeti! Se vede ca impreuna reusiti niste probleme ilustrate cat se poate de simpatice. Ideile mereu surprinzatoare ale Simonei, coroborate cu talentul de ilustrator al dvs., dau nastere unor probleme a-ntaia, care inseamna pentru mine un adevarat "festin enigmistic de marti". Bravo voua!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pot să mai adaug, decât că sunt de acord cu cele spuse, drept pentru care vin și cu mulțumirile de rigoare.
      Mulțumiri, la pătrat!

      Ștergere
  13. sa pastram bromul - sapa stramb romul
    Am reusit (cred) sa rezolv problema Simonei, desi recunosc ca nu cu prea mare usurinta. Are niste idei... de te lasa paf. Va felicit pe amandoi, problema merita memorata!
    Multumesc pentru raspuns!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crezi bine, Ovi! Chiar ai reușit, cu toate că inițial livada te inducea în eroare.
      Mulțumirile vin de la amândoi, cu siguranță!

      Ștergere
  14. sa pastram bromul
    sapa stramb romul
    Ingenioasa problema, reprezentata inspirat. Va tineti de giumbuslucuri! Daca dati solutia vineri, o felicit pe Simona, talentata si respectata noastra enigmista, de 8 Martie. La fel si pe dezlegatoarele si pe toate vizitatoarele blogului!
    Leon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne ținem, Leon, dar se pare că o facem cu folos.
      Mă alătur și eu urărilor tale, atât pentru Simona, cât și pentru celelalte vizitatoare ale blogului.
      Mii de mulțumiri!

      Ștergere
  15. SAPA STRAMB ROMUL - SA PASTRAM BROMUL

    Cred ca vi s-a mai spus si la problema de saptamana trecuta, sunteti doi sugubeti! Problema este, ca de obicei, ligamentata fara cusur, iar la reprezentare se vede ca s-a muncit cu daruire. Ultimele probleme compuse «cu Simona in echipa» au o pronuntata tenta hazlie. Felicitari!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa-i, Marius!
      Și săptămâna trecută a fost o problemă la fel de șugubeață, cu (de ce să nu recunosc) o reprezentare pe măsură.
      Și ție îți transmit mulțumirile de rigoare, care vin din partea amândurora.

      Ștergere
  16. SA PASTRAM BROMUL (sapa stramb romul)
    Felicitari compunatoarei de 8 Martie!
    Si dvs. pentru blog!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, pentru urări!
      Alături de tine, ca și de ceilalți, îi transmit urările calde de 8 Martie colaboratoarei noastre, și îi doresc tot binele din lume, precum și sănătate multă!

      Ștergere
  17. SAPĂ STRÂMB ROMUL = SĂ PĂSTRĂM BROMUL.
    Nu e prima dată când urmăresc jocurile acestei colaboratoare. Mă declar sincer uimit de infinitele posibilități pe care dovedește că le are în crearea jocurilor de acest gen.
    Felicitări doamnă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit și ție printre dezlegători, George!
      Sunt de acord cu spusele tale, pe care chiar le întăresc.
      Felicitările îi vor surveni, cu siguranță!
      Mulțumesc!

      Ștergere
  18. sa pastram bromul - sapa stramb romul
    Ce nazbatii mai nascoceste Simona! O felicit din toata inima pentru jocurile ei extraordinare! De 8 MARTIE ii urez numai bine si ii ofer un buchet de flori virtual, fiindca altfel nu pot...
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar că năzbâtii, Sandu!
      Urările au ajuns la ea, buchetul la fel, nu ne rămâne să ne gândim că va fi încântată de cadouri.
      Mulțumiri la pătrat și ție!

      Ștergere
  19. Dragii mei, vă mulțumesc din suflet pentru postările voastre și pentru participarea în număr atât de mare la acest joc, creat de minunata Simona. Cu această ocazie, îi voi transmite din partea tuturor, atât ei cât și celorlalte doamne și domnișoare care s-au alăturat blogului, cele mai sincere urări de bine, sănătate și prosperitate.
    LA MULȚI ANI, doamnelor!

    P.S.Felicitări tuturor pentru răspunsurile corecte!
    Și până marțea viitoare, vă invit pe blogul prietenului Petrică - Pătrățică, unde, fiind vineri, sigur vom găsi o minunăție de problemă. Eu unul, abia aștept.

    Pe curând!

    RăspundețiȘtergere