duminică, 3 februarie 2013

Biverb cu întrebare și răspuns 2.













Mult succes!

12 comentarii:

  1. SANDALA DOSI - SANDA LADOSI ... Şi asta mi-a plăcut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. SANDA LADOŞI (SANDALA DOSI) Cu nişte ani urmă m-am gândit şi eu la asta sub forma unei imagini cu o persoană care ţine la spate o sandală. M-m descurajat din cauza sinonimiei SANDA-SANDALĂ.
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, doar că soluția duce la un nume propriu, car nu sunt chiar așa de sigur că derivă tocmai din ”sandala” cu pricina.

      Ștergere
  3. SANDALA DOSI
    SANDA LADOSI
    De ce "creaţie proprie"? Nu dezinforma! Sanda Ladosi, de la mine a învăţat să cânte... :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Creație proprie e monoverbul Petrică. Ea (Sanda), nu e, pentru că are avantaj de un an în fața mea. Deci, nu poate fi conceptul meu, clar!

      Ștergere
  4. SANDA LADOŞI
    (SANDALA DOSI)
    Frumos!
    E.DIAMANT

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate răspunsurile sunt corecte.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  6. FOARTE FRUMOASA COMBINATIE. PARCA IMI PARE RAU CA NU AM DAT SI EU RASPUNS AICI.
    :D

    RăspundețiȘtergere