luni, 25 februarie 2013

Colaborări... Emil DAMIAN.






















Mult succes!

26 de comentarii:

  1. Mazare cu ciolan.
    .
    .
    .
    E buna, dar eu cunosc un tip pe care-l cheama... Fasole. Daca l-ar stii mai multi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate nu-l cunosc pe individ. E adevărat că se potrivea mai bine o FASOLE CU CIOLAN, decât o MAZĂRE CU CIOLAN, dar, la vreme de foamete... e bună și asta.
      :))
      Mulțumesc pentru vizită și vă mai aștept pe aici.

      Ștergere
  2. CIOLAN CU MAZARE
    Daca-l chema FASOLE... era si mai neaos, dar hipocrenul e haios si asa (mi-a amintit de PLACINTA CU BRANZA...)
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  3. MAZARE CU CIOLAN !MINUNAT!
    Radu Iorga

    RăspundețiȘtergere
  4. CIOLAN CU MAZĂRE (Atenţie: mazăre la ciolan nu este comestibilă).
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  5. MAZĂRE CU CIOLAN
    Hahaha! Chiar că-i trebuia un "sceptru"...

    RăspundețiȘtergere
  6. MAZARE CU CIOLAN
    Lica MADARAS

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Sunt sigur că, și așa departe de casă, tot ai posibilitatea să servești o ”fasole cu ciolan”. Căci cu ”mazăre cu ciolan” te-am servit eu și ți-a plăcut!
      :))

      Ștergere
    2. Am testat mazarea aici si nu mi-a placut, e prea dulce, dar au fasole si au si ciolan si e deja pe lista de mancaruri :)

      Ștergere
    3. Exact ce-ți spuneam!
      Chiar mă bucur că, indiferent de distanță, măcar prin mâncăruri nu simți depărtarea provizorie sau definitivă.

      Ștergere
  8. Idee genială și desen extraordinar.
    Mazăre cu ciolan.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  9. MAZARE CU CIOLAN.
    FOARTE FAINA PROBLEMA.IAR DESENUL E DEMENTIAL.
    FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu înseamnă că sunt dement, nu?
      :))
      Glumeam!
      Mulțumiri din suflet, SyroL!

      Ștergere
  10. Răspunsuri corecte, la un joc care a plăcut.
    Pe de o parte, v-am adresat mulțumiri pentru felicitările care m-au vizat. Dacă autorul jocului nu intră să vă transmită alte cuvinte, considerați că mulțumirile mele vin și din partea lui.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vă mulţumesc tuturor pentru aprecieri!
    Mulţumesc,şi pe acestă cale,domnului Claudiu Sofrone pentru ilustrare!
    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere