luni, 18 februarie 2013

Colaborări... Mona ARION.






















Mult succes!

9 comentarii:

  1. P. HRISTODULO

    DROG BA = DROGBA

    RăspundețiȘtergere
  2. DROGBA
    (DROG-BA)
    Cred că este vorba de un monoverb silogistic ILUSTRAT.Ca monoverb silogistic propriu-zis,noţiunea primară(drog) putea fi reprezentată prin litere(canabis).
    Observaţia mea nu vrea să diminueze valoarea problemei,ci să o sublinieze.
    Felicitări,autorului şi ilustratorului!
    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După ce l-am postat, mi-am dat seama că lipsea chiar ”ILUSTRAT”, motiv pentru care vă mulțumesc pentru atenționare.
      Mulțumesc, inclusiv pentru aprecieri, atât în numele autoarei cât și în numele meu.

      Ștergere
  3. DROG BA
    DROGBA
    Pe vremea cand era coechiper,cu MUTU la Chelsea, faceau un cuplu interesant:
    BROGBA
    DROGDA
    Lica MADARAS

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar atunci nu ne gândeam noi la astfel de jocuri. Nu în forma ONLINE!
      :))

      Ștergere