marți, 5 februarie 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona. ”



















Mult succes!

24 de comentarii:

  1. Frumos criptorebus, caruia cred ca i-am gasit solutia: EU DATOREZ ULEI (e udat orezul ei). Ligamentare perfecta, prezentare la fel de inspirata ca problema. Felicitari!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  2. E UDAT OREZUL EI
    EU DATOREZ ULEI
    Simona se remarca in toate genurile enigmistice. E o problema frumoasa!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  3. E UDAT OREZUL EI = EU DATOREZ ULEI. SILVIU.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imaginea cu asiatica in cultura de orez mi-a sugerat imediat ca OREZ e in solutie. Dupa vreu ora si jumatate am ajuns in fine la dezlegare
    E UDAT OREZUL EI - EU DATOREZ ULEI
    Foarte frumoasa! Mi-a placut!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  5. E UDAT OREZUL EI-EU DATOREZ ULEI
    Se vede ca ati muncit la prezentare, v-a iesit foarte sugestiva imaginea. Meritati felicitari atat autoarea cat si dvs.!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Doru, am muncit destul de mult pe ea, pentru că nu m-a ajutat prea mult GOOGLE cu o imagine mai clară, în care să găsesc o orezărie de dimensiuni potrivite, în care să ”plantez” o chinezoiaică.
      Oricum, mulțumesc în numele amândurora, pentru generoasele aprecieri.

      Ștergere
  6. E UDAT OREZUL EI - EU DATOREZ ULEI
    Frumoasa si prezentarea, ingenioasa si problema.
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Mihai!
      Mă bucur pentru că marea majoritate și-a dat seama de faptul că a fost ”lucrată” imaginea, pentru a arăta așa în final.

      Ștergere
  7. EU DATOREZ ULEI - E UDAT OREZUL EI
    Ce faina e! La fel si imaginea, se vede ca s-a muncit la ea.
    Vâlceanu'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, faină!
      Așa este, chiar a durat ceva timp ”procesarea”.
      Mulțumiri!

      Ștergere
  8. EU DATOREZ ULEI (E UDAT OREZUL EI) - Aş spune că e chiar inundat! Bună!
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa își udă chinezoaicele orezul.
      Aprecierea este binevenită!
      Mulțumiri!

      Ștergere
  9. E UDAT OREZUL EI
    EU DATOREZ ULEI
    Uite c-o făcui şi pe asta!

    RăspundețiȘtergere
  10. EU DATOREZ ULEI (e udat orezul ei)
    Bine gandita si prezentata!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  11. EU DATOREZ ULEI - e udat orezul ei
    Mi-a placut si le-am aratat-o ca de obicei colegilor mei de la camin, la fel cele cu solutiile MELCHIOR si SUSCEPTIBILA, care mi-au placut in mod deosebit.
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Cosmine!
      Sper să se mai găsească și alți doritori de enigmistică printre colegii tăi, și la fel de mult, sper să mai găsești și cu alte ocazii jocuri, cel puțin la fel de interesante ca cele pe care le-ai amintit.
      Sesiune ușoară!
      :))

      Ștergere
  12. EU DATOREZ ULEI
    E UDAT OREZUL EI
    O imagine sugestiva, o problema frumoasa!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  13. Toată lumea a dat răspunsuri corecte. Și aprecierile majorității dezlegătorilor, au fost făcut atât la adresa autoarei (Simona), cât și la adresa realizatorului imaginii (eu). Asta mă bucură enorm, pentru că știți să apreciați munca unor oameni, la adevărata valoare.
    Felicitări, tuturor!
    Până marțea viitoare, vă invit pe blogul prietenului Petrică-Pătrățică, pentru că, fiind vineri, va posta iarăși o superbă problemă aparținând Simonei.
    La bună vedere!

    RăspundețiȘtergere