marți, 14 mai 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona. ”

Mult succes!

13 comentarii:

  1. EU NICI N-AŞ URCA (e unic in a sur k)
    Nici "floare la ureche", dar nici spărgătoare de creieri problema asta. Felicitări!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  2. EU NICI N-AS URCA ....probabil!
    E-UNIC-IN-A-SUR-CA

    Frumoasa ca de obicei!
    Felicitari tandemului!

    Radu Gabriel


    RăspundețiȘtergere
  3. e unic in a sur ca - EU NICI N-AS URCA
    Dar de ce sa-i fie teama? O pot insoti, cu placere! *:
    Felicitari!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nici n-as urca
    Frumoasa ligamentare!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
  5. E-UNIC-ÎN-A-SUR-K
    EU NICI N-AȘ URCA.
    Ceva mai ușurică decât cea de săptămâana trecută....

    RăspundețiȘtergere
  6. EU NICI N-AŞ URCA
    E UNIC IN A SUR K
    E frumoasa, ca de obicei!
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nici n-as urca
    Imi plac teribil ligamentarile Simonei si expresiile care alcatuiesc solutiile.
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  8. EU NICI N-AS URCA
    ... eu, da!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  9. E-unic-în-A-sur-K = Eu nici n-aș urca.
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. E-UNIC-ÎN-A-SUR-CA
    EU NICI N-AŞ URCA

    RăspundețiȘtergere
  11. EU NICI N-AŞ URCA
    Ca de obicei când lucraţi împreună, aţi realizat o problemă reuşită!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  12. EU NICI N-AȘ URCA.
    (E UNIC ÎN A SUR CA).
    I-am dat de cap, chiar dacă nu a fost așa de grea cum a fost la alte probleme de-a Simonei. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai puține ca de obicei, dar toate răspunsurile sunt corecte.
    Vă mulțumesc tuturor pentru participare și pentru cuvintele frumoase aduse atât autoarei, cât și gazdei!
    Vă aștept cu drag și marțea viitoare, la o altă minunăție de-a Simonei. Sunt sigur că o să vă placă!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere