vineri, 10 mai 2013

Colaborări... Ștefan CIOCIANU.






















Mult succes!

19 comentarii:

  1. INTRA-N S I GEN T = INTRANSINGENT.
    FAINA INTRARE!
    :D

    RăspundețiȘtergere
  2. INTRĂ-N S I GEN T = INTRANSIGENT

    RăspundețiȘtergere
  3. INTRANSIGENT
    intra-n s i gen t
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
  4. INTRANSIGENT
    INTRA-N-S-I-GEN-T

    Frumos! Felicitari!

    Radu Gabriel

    RăspundețiȘtergere
  5. INTANSIGENT (INTRA - N - S - I - GEN -T)

    RăspundețiȘtergere
  6. INTRANSIGENT tipul. Aproape rigid ... deşi e mobil!
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  7. NEW STYLE...
    INTRĂ-N-S-I-GEN-T = INTRANSIGENT.
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai zăpăcit cu formularea ta...
      Eu am înțeles aluzia... dar chiar la toate?
      :)))

      Ștergere
  8. Intră-n-S-I-gen-T = Intransingent.
    Frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  9. INTRĂ-NS-I-GEN-T
    INTRANSIGENT

    RăspundețiȘtergere
  10. INTRANSIGENT

    B. VLAD

    (Recunosc că am dezlegat numai după ce am văzut soluţia ÎN TRANSĂ pe blogul lui Şt. Ciocianu!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahahaha...
      Și mie mi se mai întâmplă câteodată.
      Dar, după ce am vorbit aseară, ți-am întărit și mai mult afirmațiile cu privire la descoperirea Americii și a enigmisticii animate.

      Ștergere
    2. Acum că mă uit mai bine, nu trebuia IT în loc de TI?

      Ștergere
    3. Păi, depinde doar de interpretare.
      Dacă interpretezi că I-ul intră așa cum face și T-ul, atunci trebuia IT.
      Dacă interpretezi că intră în S un I care seamană cu un T (idem, la fel, identic, soi, gen, etc.), dar și acesta din urmă intră în S, atunci merge TI.

      Ștergere
  11. Și la această problemă răspunsurile sunt corecte în totalitate.
    Vă mulțumesc tuturor pentru participare și pentru vorbele frumoase aduse la adresa jocului.

    RăspundețiȘtergere