luni, 27 mai 2013

Rebus 14.


Clic pe imagine pentru o rezoluție mai bună.
Mult succes!

21 de comentarii:

  1. DĂ-MI APĂ (DAM/IAPĂ/

    RăspundețiȘtergere
  2. dă-mi apă! (dam+iapă); simpatic, mai bine cereați o bere! (vezi e-mail...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ați cerut-o dumneavoastră, așa că... eu rămân la apă.
      :)))

      Ștergere
  3. DĂ-MI APĂ!
    (DAM+IAPĂ)

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  4. DĂ-MI APĂ!

    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  5. RENEGATUL GRUPULUI REBUS!27 mai 2013 la 19:18

    DAM+IAPA= DA-MI APA

    RăspundețiȘtergere
  6. DA-MI APA!
    DAM = cerb lopătar
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  7. Dam + Iapă = Dă-mi apă!
    Simplu și frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. DĂ-MI APĂ! Mă abţin de le comentarii :)))))

    RăspundețiȘtergere
  9. DAM + IAPĂ = DĂ-MI APĂ!
    Te cinstesc eu cu o bere dacă vrei. Da la apă o să ruginești....
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum ții tu la mine, George...
      Dar dacă mă cinstești, o faci de bunăvoie, nu ca să te cinstesc și eu la rândul meu, nu?
      :)))

      Ștergere
  10. dam + iapă = dă-mi apă

    RăspundețiȘtergere
  11. Toate răspunsurile sunt corecte și la acest joc.
    Vă mulțumesc tuturor pentru participare!

    RăspundețiȘtergere