marți, 28 mai 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona.”

Mult succes!

28 de comentarii:

  1. AM ZĂCUT IARĂ (Amza cu tiară)
    Sunt excelente ideea Simonei şi prezentarea dvs. Felicitări tandemului de marţi!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  2. AM ZĂCUT IARĂ

    (E amuzantă tare!)

    B. VLAD

    RăspundețiȘtergere
  3. AM ZACUT IARA!
    AMZA CU TIARA!

    Frumos!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. AM ZĂCUT IARĂ
    AMZA CU TIARĂ
    Felicitări artizanilor de marţi! N-am mai scris "tandem", pentru ca să nu fac o gafă, ca săptămâna trecută (deşi a fost, repet, absolut neintenţionată!).
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  5. p. hristodulo

    AMZA CU TIARA = AM ZACUT IARA

    RăspundețiȘtergere
  6. am zăcut iară (amza cu tiară)...

    grabnică însănătoșire, dragă...simona! felicitări cuplului pentru reușita boalei rebusiste!

    RăspundețiȘtergere
  7. AM ZĂCUT IARĂ (AMZA CU TIARĂ)

    RăspundețiȘtergere
  8. AM ZACUT IARA (Amza cu tiara)
    Mi se pare foarte inspirata. Meritati felicitari amandoi!
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
  9. Amza cu tiară = Am zăcut iară.
    Foarte frumoasă problemă! Probabil și datorită prezentării pentru care vă felicit!

    RăspundețiȘtergere
  10. AM ZĂCUT IARĂ :) Ce-mi plac astea cu personaje... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. AMZA CU TIARĂ
    AM ZĂCUT IARĂ
    Şi cu asta BASTA... în spate! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. AM ZĂCUT IARĂ
    Amza cu tiară
    Excelenta! Problemele ilustrate pe care le realizati in tandem sunt splendide, fara exagerare!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  13. am zăcut iară (Amza cu tiară)
    Sunteţi un DUO talentat şi pentru asta vă felicit cu sinceritate!

    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  14. AMZA CU TIARĂ = AM ZĂCUT IARĂ.
    Și eu!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  15. AM ZĂCUT IARĂ - AMZA CU TIARĂ
    E năstruşnic gândită şi reprezentată!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  16. AMZA CU TIARA = AM ZACUT IARA. Rebusescu

    RăspundețiȘtergere
  17. Am zacut iara, adica Amza cu tiara
    Foarte simpatica, felicitari!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
  18. AMZA CU TIARĂ
    AM ZĂCUT IARĂ.
    Ce frumos criptorebus! Felicitări autoarei!

    RăspundețiȘtergere
  19. AMZA CU TIARĂ
    AM ZĂCUT IARĂ.
    Asta nu mi-a stors creierii, în schimb interpretarea desenului este fenomenală.
    Mi-a plăcut foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  20. AMZA CU TIARA
    AM ZACUT IARA.
    Lica

    RăspundețiȘtergere
  21. Am zacut iara (Amza cu tiara)
    Excelenta, felicitari!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  22. AM ZĂCUT IARĂ
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  23. AMZA CU TIARĂ - AM ZĂCUT IARĂ
    Felicitari pentru idee şi ilustrare! Asemenea probleme plac ochiului şi sufletului de rebusist...

    Vâlceanu'

    RăspundețiȘtergere
  24. Amza cu tiară
    Am zăcut iară.

    RăspundețiȘtergere
  25. După cum se vede, a fost o problemă care a atras nu numai răspunsuri corecte, dar și comentarii care mai de care mai frumoase. Din acest motiv, partea care reprezintă ideile în acest spațiu vă mulțumește, dar sunt sigur că și Simona este în asentimentul meu, și la rândul ei, vă mulțumește pentru frumoasele vorbe. Vă așteptăm cu drag și săptămâna viitoare, tot marți, pentru o altă frumusețe pe care avem de gând să v-o oferim spre dezlegare.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere