vineri, 10 mai 2013

Colaborări... Gabriel RADU.






















Mult succes!

9 comentarii:

  1. Ce vorbeşti, domnule!? De nu le-am PARuit, le-am BIRuit, le-am... Şi când colo, ei ŞED liniştiţi!
    RE-ŞED-ÎN-TE
    REŞEDINŢE
    După termen, cred că e vorba de proprietăţile domnului Boc... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. RE-ȘED-ÎN-TE = REȘEDINȚE.
    Cred că trebuia încadrată la probleme dificile.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu credeam inițial, după ce ți-am citit răspunsul.
      Dar acum, după ce am văzut cât de puține răspunsuri sunt, înclin să-ți dau dreptate.

      Ștergere
  3. REȘEDINȚE
    (RE-ȘED-ÎN-TE)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că postarea celor doi de R unul lângă celălalt, a făcut lumea să creadă că trebuie ceva cu ”PAR”, ”BI” sau ”DI”.
    Ar fi trebuit să pun mai mulți... cred.
    Oricum, puținele răspunsuri care au fost date sunt din categoria celor corecte.
    Vă mulțumesc pentru participare și pentru postări!

    RăspundețiȘtergere