marți, 21 mai 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona. ”

Notă: În imaginea de mai sus nu este W
Mult succes!

23 de comentarii:

  1. ÎNVAȚĂ SĂ ȚEASĂ REPEDE.
    (ÎN-V-ATAȘATE-A-SARE-PE-DE)
    Mulțumesc pentru nota distinctă de sub joc. Altfel cred că mă gândeam mult și bine la W. Felicitări Simonei pentru idee și ție pentru animarea ei!

    RăspundețiȘtergere
  2. ÎNVAȚĂ SĂ ȚEASĂ REPEDE
    /ÎN - V - ATAȘATE - A - SARE - PE - DE/

    RăspundețiȘtergere
  3. ÎN V ATAŞATE A SARE PE DE
    ÎNVAŢĂ SĂ ŢEASĂ REPEDE
    Se pare că s-a lipit şi de Simona noul stil de probleme. O enigmă frumoasă, pentru compunerea şi prezentarea căreia vă felicit pe amândoi!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  4. in v atasate / a sare pe de
    INVATA SA TEASA REPEDE
    Super! Felicitari!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  5. INVATA SA TEASA REPEDE
    Frumos, in obisnuitul stil al tandemului de vineri!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miki, e o greșeală intenționată?
      Noi suntem tandemul de MARȚI, nu cel de vineri, care, din păcate s-a desființat, cel puțin pentru moment.
      :)))

      Ștergere
    2. Scuze, n-a fost o greseala intentionata, ci una din cauza vitezei! Sau din cauza obisnuintei mai bine-zis. Pacat ca s-a desfiintat tandemul de VINERI, dar ma bucur ca-l avem (inca!) pe cel de MARTI. Oricum, cred ca lumea enigmisticii pe bloguri ar pierde mult fara problemele Simonei. E parerea mea!
      Scuze inca o data pentru "scaparea" mea, absolut neintentionata!
      Miki

      Ștergere
    3. A fost doar o glumă, de unde și râsul mimat în ultima parte a comentariului.
      Da, și eu regret că nu mai este și tandemul de vineri, dar e foarte bine că a rămas un blog cu colaborările uneia dintre cele mai bune și prețioase creatoare de enigmistică. Evident, lipsa Simonei ar însemna o mare pierdere în rândul enigmisticii din lumea virtuală. Pe de altă parte, sunt și pentru promovarea multor alți autori de enigmistică, tocmai pentru motivul că, printre pietre mai găsim și diamante neșlefuite...
      :)))

      Ștergere
  6. ÎNVAȚĂ SĂ ȚEASĂ REPEDE.
    Tot pe new style.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ÎN-V-ATAŞATE-A-SARE-PE-DE
    ÎNVAŢĂ SĂ ŢEASĂ REPEDE

    RăspundețiȘtergere
  8. INVAŢĂ SĂ ŢEASĂ REPEDE
    Mi-a plăcut, deşi mie parcă tot mai mult îmi plac problemele tradiţionale, dar probabil că mă voi obişnui cu timpul.
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  9. invata sa teasa repede (in v atasate a sare pe de)
    E frumoasa!
    De la o vreme Simona apare mai rar pe bloguri. S-a intamplat ceva...?? Eu ii doresc tot binele si... as vrea sa o vad mai des, daca se poate!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liviu, vezi mai sus unul dintre răspunsurile mele la comentariul lui Miki. Acolo există și o explicație în acest sens.

      Ștergere
  10. INVATA SA TEASA REPEDE
    IN-V-ATASATE-A-SARE-PE-DE

    Frumoasa!
    Felicitari tandemului de marti!

    RăspundețiȘtergere
  11. INVAŢĂ SĂ ŢEASĂ REPEDE

    Se "anima" de-acum si Simona?
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  12. invata sa teasa repede - in v atasate a sare pe de
    Am lipsit o perioada din tara si nu am mai vazut blogurile, dar constat cu placere constanta in valoare a unor compunatori. M-au acaparat si noile probleme "dinamice". In concluzie, va felicit!
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
  13. În V atașate A sare pe D = Învață să țeasă repede.
    Încă o problemă frumoasă care aparține unei autoare renumite. Vă felicit!

    RăspundețiȘtergere
  14. ÎNVAȚĂ SĂ ȚEASĂ REPEDE.

    RăspundețiȘtergere
  15. invaţă să ţeasă repede
    in v atasate/a sare pe de
    Problemele astea "miscarete" ne plac foarte mult mie si colegilor mei de la camin. Am inceput sa ii instruiesc la enigmistica atata cat ma pricep si eu, deci invatam impreuna.
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
  16. ÎNVAȚĂ SĂ ȚEASĂ REPEDE
    (ÎN V ATAȘATE A SARE PE DE)

    RăspundețiȘtergere
  17. Sincer, nu am observat problema asta a Simonei, credeam ca s-a retras, dar constat cu bucurie ca nu. Poate din cauza ca e "cinematica", iar pana acum n-am vazut probleme din astea compuse de ea.
    INVATA SA TEASA REPEDE
    Are si problema asta smecheria ei... va felicit pe amandoi!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
  18. Se pare că prima problemă cu ”animație” a Simonei, a avut un real succes. Vă mulțumesc tuturor pe această cale pentru postări, dar și pentru frumoasele cuvinte aduse la adresa celor doi vinovați, ai tandemului de marți!
    Vă aștept și marțea viitoare, cu o altă problemă magnifică, aparținând aceleiași autoare.
    La bună revedere!

    RăspundețiȘtergere