joi, 13 iunie 2013

Biverb 109.


La acest joc am notat mai întâi numele și apoi prenumele antrenorului.
Mult succes!

20 de comentarii:

  1. MĂR ÎNFLORIt(MARIN FLORIn)

    RăspundețiȘtergere
  2. p. hristodulo

    MARIN FLORIN = MAR INFLORIT

    RăspundețiȘtergere
  3. MĂR ÎNFLORIT
    [MARIN FLORI(N)=>T]
    Felicitări!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  4. MAR INFLORI(T)
    MARIN FLORI(N)

    Frumos! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. MĂR ÎNFLORIT
    (antrenorul e Florin Marin)
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  6. MĂR ÎNFLORIT.
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  7. marin florin - mar inflorit
    Misto!

    C.R.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu știu și fotbal, am și o echipă favorită,dar pe nenea nu-l știu. Noroc cu soțul meu că era pe fază.
    :D
    MARIN FLORI(N) = MĂR ÎNFLORIT.

    RăspundețiȘtergere
  9. MARIN FLORI(n)
    MĂR ÎNFLORIT.
    Mișto joc! Doar titlul e ,,neinspirat”. Zic și eu.

    RăspundețiȘtergere
  10. MARIN FLORIN
    MĂR ÎNFLORIT
    De ce n-ai dat titlu UN MĂR ÎN FLOARE? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a oprit... ”MARIANA STERE”, că eu așa aș fi dat...
      :)))

      Ștergere
  11. Marin Florin - N + T = Măr înflorit.
    Ușurată mult cu tema aleasă.

    RăspundețiȘtergere
  12. Se pare că mai apar greșeli și pe la dumneavoastră. Poate că e prea gravă vorba folosită de mine,dar observ neconcordanța dintre titlul ales și dezlegarea problemei.
    MARIN FLORI(n)
    MĂR ÎNFLORIT.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate spune neconcordanță, dar nu aș numi-o neapărat, greșeală. Urmăriți revistele editurii ELIXIR și vă veți convinge de ce spun asta.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  13. O problemă frumoasă, care se pare că a plăcut și care are toate răspunsurile corecte. Vă mulțumesc tuturor pentru vizită și pentru comentarii!

    RăspundețiȘtergere