joi, 20 iunie 2013

Colaborări... Traian SAVINESCU

”JEU... DI  Sa... vie”

Mult succes!

10 comentarii:

  1. O CUPĂ ŢI-AŞ OFERI
    (OCUPAŢIA ŞOFERI)

    B. VLAD

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuvântul de 4 litere e CUPĂ. Sunt sigură! Dar nu-l pot potrivi în propoziție. Poate revin după consultații.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  3. O CUPĂ ȚI-AȘ OFERI! (OCUPAȚIA?-ȘOFERI!)
    Ticluită de un mare maestru al cuvintelor încrucișate. Îl felicit cu această ocazie!

    RăspundețiȘtergere
  4. OCUPAȚIA? ȘOFERI!
    O CUPĂ ȚI-AȘ OFERI.
    Cred că la asta ar fi trebuit indicat un grad ceva mai ridicat de dificultate. Nu e chiar accesibilă.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. OCUPAȚIA? - ȘOFERI = O CUPĂ ȚI-AȘ OFERI.
    Foarte grea problemă! Este și frumoasă, dar abia acum,după ce am ajuns la soluție în urma indicațiilor primite.

    RăspundețiȘtergere
  6. O CUPA TI-AS OFERI / OCUPATIA? , SOFERI.

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar dacă sunt puține răspunsuri, acestea sunt corecte, drept pentru care vă felicit!
    Trebuie să recunosc, problema a avunt un grad ceva mai ridicat de dificultate, dar n-am anunțat asta, pentru că nu voiam să vă sperii de la prima apariție a maestrului pe blogul meu. Poate de la următoarele voi anunța asta...
    Vă astept și joia viitoare, cu o altă problemă semnată de maestrul Traian SAVINESCU.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cârco: Citind răspunsurile şi văzând completarea "OCUPAŢIA ŞOFERI", spun cu mâna pe inimă că am văzut-o, dar n-am înţeles unde se solicita şi acest răspuns. Poate mă lămureşte autorul sau amfitrionul acestei postări...

    RăspundețiȘtergere