joi, 27 iunie 2013

Colaborări... Traian SAVINESCU.

”JEU... DI  Sa... vie”

Mult succes!

16 comentarii:

  1. Din nou am probleme cu jocul acesta. Chiar nu știu de unde să încep și ce trebuie să fac. Nici tema nu mi-e de mare ajutor. Aștept o reacție!
    :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar dacă nu e o reacție nucleară ( :) ), intervin, deoarece se pare că nu numai tu întâmpini greutăți.
    Bideterminarea este dată doar pentru soluția problemei, în care, evident, trebuie descoperită... femeia puternică. Ca să nu mai vorbim și de faptul că, este și un bărbat (fără acea putere...) implicat în soluție, ca să poată ieși în evidență tanti a noastră.
    Iar dezlegarea pleacă de la acel nene prezentat și localitatea de unde este el. De fapt... invers!
    :)))
    Sper că am fost destul de explicit, dacă nu cumva v-am încurcat, pe toți, mai rău decât erați...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bucur este anemic, Leana,nu!
    (Bucurestean e Miclea Nanu).

    RăspundețiȘtergere
  4. DINCA, PITA LA...
    Oare am inceput bine?

    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cu ”DINCĂ” începe dezlegarea, Aurel, dar mă ”BUCUR” că ai încercat. În plus, numele respectiv se regăsește și în dezlegare.
      Deja indiciile sunt mai mult decât suficiente.
      :)))

      Ștergere
  5. BUCUR ESTE ANEMIC, LEANA, NU!
    (BUCUREȘTEAN E MICLEA NANU).
    Recunosc că am stat la pândă. Nu îmi ieșea mare lucru. În schimb, ultimile indicii sunt chiar mură-n gură. Îl felicit pe autor pentru modul în care a gândit problema!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am găsit: BUCUR ESTE ANEMIC, LEANA NU!
    bucurestean e Miclea Nanu
    Foarte ingenioasă, felicitări autorului!
    Mulţumesc pentru "instrucţiuni"!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc pentru cea de-a doua intervenție,că la prima chiar m-ai băgat în ceață.
    BUCUREȘTEAN E MICLEA NANU = BUCUR ESTE ANEMIC , LEANA , NU!
    Pot exclama că este foarte frumoasă problema dar și foarte încuietoare. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  8. BUCUR ESTE ANEMIC LEANA NU

    B. VLAD

    (Bineînţeles indiciile date fac mură-n gură dezlegarea. Dar şi numele ciudat de pe cartea de vizită e un indiciu serios.)

    RăspundețiȘtergere
  9. BUCUR ESTE ANEMIC, LEANA NU!
    BUCURESTEAN E MICLEA NANU
    Frumos!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  10. Când nu dai indicii, lumea fuge ca ”.RACUL” de tămâie. Când dau indicii, devine ”mură-n gură”.
    Nu vă mai înțeleg, deloc!
    :)))
    Vă felicit pentru descoperirea soluției, indiferent că v-am ușurat sau nu problema, prin explicațiile mele.
    Mulțumesc tuturor pentru participare!

    RăspundețiȘtergere