luni, 3 iunie 2013

Colaborări... Emil DAMIAN.


Mult succes!

17 comentarii:

  1. Ar trebui o explicație ceva pentru jocul ăsta. Nu l-am mai întâlnit pe la tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe viitor o să adaug și explicații la acest joc. Ce mă bucură, însă, este faptul că ai găsit unde (sau la cine) să te edifici.
      :)))

      Ștergere
  2. p.hristodulo

    FURA - URA - AMOR = AMORF

    RăspundețiȘtergere
  3. FURA - F = URA - AMOR + F = AMORF

    Felicitari ... ca la carte !

    RăspundețiȘtergere
  4. FURĂ - URĂ - AMOR - AMORF
    Interesant!


    C.R.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă am înţeles eu bine genul ăsta de problemă...
    1. scriem URĂ, ţinem F
    2. cautăm opusul lui URĂ şi dă AMOR
    3. adunăm AMOR cu ce am reţinut de la operaţia 1 şi rezultatul este AMORF.
    Matematică distractivă... :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am găsit explicații în altă parte, dar m-am edificat. De fapt, sper să răspund și corect acum:
    FURĂ-URĂ-AMOR-AMORF.

    RăspundețiȘtergere
  7. FURĂ-URĂ->URĂ-AMOR->AMOR-AMORF.

    RăspundețiȘtergere
  8. FURA-F=URA=AMOR+F=AMORF
    (FURA-F=URA E=AMOR E=AMFORE)
    Lica

    RăspundețiȘtergere
  9. FURĂ-URĂ-AMOR-AMORF...asa?....dragut

    RăspundețiȘtergere
  10. Fură - F = Ură.
    Ură - Amor.
    Amor + f = Amorf.
    Interesant jocul!

    RăspundețiȘtergere
  11. Și la acest joc răspunsurile sunt corecte, dar și aprecierile sunt pe măsură.
    Vă mulțumesc tuturor pentru participare!

    RăspundețiȘtergere