joi, 27 iunie 2013

Colaborări... Ion Ene METELEU.


Mult succes!

12 comentarii:

  1. RE MI FA SOL NO(T)A = SIMONA FLOREA

    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. SIMONA FLOREA (RE + MI + FA + SOL + NOtĂ)

    RăspundețiȘtergere
  3. P. HRISTODULO

    RE MI FA SOL NO(T)A = SIMONA FLOREA

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mai dezlegat cândva ceva asemănător. În plus și tema e de mare ajutor.
    :D
    RE+MI+FA+SOL+NO(T)Ă = SIMONA FLOREA.
    Combinația e foarte frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. SIMONA FLOREA
    (RE+MI+FA+SOL+NOtĂ).
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. RE MI FA SOL NO(T)Ă - SIMONA FLOREA

    O enigmista... muzicala.
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  7. RE MI FA SOL SOL NOTA
    SIMONA FLOREA
    Lica

    RăspundețiȘtergere
  8. SIMONA FLOREA
    [RE/MI/FA/SOL/NO(T)Ă]

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  9. Desigur, SIMONA FLOREA
    re, mi, fa, sol, noTa
    Leon

    RăspundețiȘtergere
  10. O problemă frumoasă, dedicată unei colaboratoare mereu scociorâtoare de idei noi și de formule nemaiîntâlnite, care a primit răspunsuri corecte pe linie.
    Vă mulțumesc tuturor pentru participare!

    RăspundețiȘtergere