marți, 4 iunie 2013

Colaborări... Simona FLOREA.

” Dacă e marți, e Simona. ”

Mult succes!

18 comentarii:

  1. Ma tem ca rezolvarea acestei probleme a Simonei imi va da mult de furca. Daca pictorita e "distrata" inseamna ca si-a pierdut ceva. M-ati putea ajuta spunandu-mi daca exista cuvantul "pierdu" sau "pierde" in solutie?
    Va multumesc anticipat!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  2. N-o să mă pierd cu firea și o să-ți răspund că este ceva ”asemănător” pierderii în sine. Așa fac toți buimacii, de regulă.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu e "pierde", inseamna ca e "rataci". Plasand acest cuvant la mijlocul solutiei, la stanga am completat cu e va, adica "e varata ci", deci Eva rataci..... EVA RATACI NUANTELE adica E VARATA C IN U ANTE LE. Foarte ingenios construita, cu toate ca m-a cam cufundat in ceata la inceput. Multumesc pentru mana de ajutor intinsa!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  4. EVA RATACI NUANTELE
    E-VARATA-C-IN-U-ANTE-LE

    Cu mica rezerva ca daca ne referim la un "c" el e de gen masculin, deci e VARAT, dar e doar o fina observatie.
    In rest, foarta buna problema.

    C.R. & Bogdan Vlad.

    RăspundețiȘtergere
  5. Explicații destul de îmbârligate. Dar descoperi rătăcirea Evei și așa....
    E-VÂRÂTĂ-C-ÎN-U-ANTE-LE
    EVA RĂTĂCI NUANȚELE.
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. E-VÂRÂTĂ-C-ÎN-U-ANTE-LE
    EVA RĂTĂCI NUANŢELE
    Frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. EVA RĂTĂCI NUANȚELE.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ajutorul tău a fost suficient de această dată.
    E-VÂRÂTĂ-C-ÎN-U-ANTE-LE = EVA RĂTĂCI NUANȚELE.
    Felicitări vouă și mulțumesc pentru indicii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai cu ajutorul dv., mai cu propria-mi judecata, cred ca am ajuns la solutie: EVA RATACI NUANTELE (e varata c in u ante le)
    Te felicit, tandem de marti! (asa mi se pare mai potrivit sa ma adresez voua)
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  10. Am ajuns la solutie cu destul efort: EVA RATACI NUANTELE - E VARATA C IN U ANTE LE. Frumoasa problema!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  11. E-VÂRÂTĂ-C-ÎN-U-ANTE-LE
    EVA RĂTĂCI NUANȚELE.
    Mi-a plăcut problema, mai ales că asemănarea aleasă în comentariul ajutător te ducea direct spre rătăcire. Ingenioasă modalitate de a reda o astfel de problemă. Vă felicit!

    RăspundețiȘtergere
  12. EVA RĂTĂCI NUANŢELE
    (E VÂRÂTĂ C ÎN U ANTE LE)
    Reuşită şi problema asta a duo-ului de marţi!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  13. Eva rataci nuantele
    e varata c in u ante le
    O formula pe care n-am intalnit-o inca in enigmistica. Dar, ce-i drept, nu sunt asa "versat". Felicitari!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  14. Am citit ce-a scris Marius, apoi am citit răspunsul tău. Indiciul e bun pentru al doilea cuvânt. Cu Eva am rezolvat repede ecuația. Cel mai greu a fost sfârșitul. Ante L...
    E vârâtă C în U ante L = Eva rătăci nuanțele.
    Frumos joc, dar dă dureri de cap. Mie mi-a dat!

    RăspundețiȘtergere
  15. EVA RATACI NUANTELE - e varata c in u ante le
    Mi se pare o formulare smechera.
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
  16. Eva rataci nuantele
    e varata c in u ante le
    Asta mi s-a parut mai grea, abia dupa 2zile am rezolvat-o.
    Leon

    RăspundețiȘtergere
  17. Eva rataci nuantele
    Inedita formula VARATA,nu cred ca am mai intalnit-o pana acum. Felicit tandemul de marti.
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
  18. Pot spune că mă bucur că v-am putut da un mic indiciu cu ”asemănarea” aleasă. Se pare că v-a condus pe toți către finalul mult așteptat. Sunt în asentimentul vostru și acord și eu felicitările mele autoarei, iar pentru cuvintele frumoase adresate mie, o să vă mulțumesc, dar nu înainte de a le înjumătăți cu prietenul Petrică. N-o să vă spun mai multe, o să adaug doar că prietenii știu de ce!...
    Vă aștept și marțea viitoare, cu o altă frumusețe semnată de aceeași autoare.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere