joi, 27 iunie 2013

Colaborări... Gabriel RADU.


Mult succes!

11 comentarii:

  1. BILA NEAGRA + D - BARAGLADINE

    HA!HA!
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. BARAGLADINE (BILĂ NEAGRĂ + D)

    RăspundețiȘtergere
  3. p. hristodulo

    BARAGLADINE! nu sunt sigur

    RăspundețiȘtergere
  4. BILĂ NEAGRĂ + D = BARAGLADINE.
    Frumoasă descoperire!

    RăspundețiȘtergere
  5. BARAGLADINE
    (BILĂ NEAGRĂ+E).

    RăspundețiȘtergere
  6. bila neagra - baragladina.

    Termen depreciativ si urat pentru o comunitate din tara noastra...
    Hm, nu era de publicat, parerea mea.
    Putea ramane la stadiul de problema intre cunoscuti.

    C.R.

    RăspundețiȘtergere
  7. BILĂ NEAGRĂ
    BARAGLADINE
    Rasiştilor!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pare ca fără intenţie, această problemă nevinovată a stârnit ceva reacţii negative relativ la soluţie. Departe de mine gândul de a fi rasist sau de a jigni in vreun fel comunitatea respectivă din ţara noastră. Până să văd aceste reacţii, nici prin cap nu mi-a trecut că ar jigni pe cineva sau din contră să poată fi interpretată sub altă formă decât strict ca o problemă de enigmistică.
    Îmi cer scuze dacă considerati ca am lezat in vreun fel imaginea acestei comunităţi de la noi!

    Radu Gabriel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriel, alături de tine o să-mi cer și eu scuze, pentru că așa cum a spus și Cristi, e posibil să fi lezat imaginea unor oameni (poate chiar și a unor vizitatori ai blogului).
      MEA CULPA, dragii mei!

      Ștergere
  9. Răspunsurile sunt corecte, iar părerile sunt împărțite.
    În orice caz, vă mulțumesc tuturor pentru participare și pentru postări!

    RăspundețiȘtergere